Perde arkasında Huawei bir otomotiv pil hazırlıyor

accur

New member
Dünya çapında çeşitlendirmeye devam etmek için Huawei Çinlileri, elektrikli otomobilin özerkliği sorununu çözebilen devrimci teknoloji bulmak istiyor. Ancak teknoloji devi, bir yükte 1.000 kilometre hedeflemek yerine üçlü sunmayı umuyor. Hepsi, çok özel bir sülfür sayesinde.



Huawei'nin yanında ve elektrikli araç pil projesi var. Kasım ayında duyurulduğunda, markanın başka bir Çin devinin egemen olduğu ortada sert bir şekilde vurabilen sağlam bir pil geliştirme arzusuna dayanıyor: Catl. Kimyasını (katkılı sülfürlü katı bir elektrolit) bilmenin yanı sıra, markanın 400 ila 500 WH/kg arasında bir enerji yoğunluğuna ulaşmayı umduğunu biliyoruz, geleneksel bir NMC pilin iki katından fazla.

Ancak gelecekteki bu bataryanın en büyük duyurusu Huawei'nin imzaladığı özerklikle ilgili. Elektrikli otomobilin hayalini 1.000 kilometrede gerçekleştirmeye çalışmak yerine, 3.000 kilometreyi tutabilen bir ücret sorusu olacak. Her şey, stabilite ve sağlamlık üzerine bir çizgi çizmeden, böylece pil zamanla sürer ve büyük ölçekte geliştirilmesi ve pazarlanması için gerçek argümanlar sunar.


Huawei, diğer üreticiler için tedarikçi olmak istemek yerine, gelecekteki araba pillerini kendi modellerinde kullanmayı planlıyor. Ve ikincisi Avrupa'ya gelebilir. Paris'teki önceki Paris Motor Fuarı'nda Çin markası üç SUV ile bir stand sundu. 1000 km'den fazla özerklikte bir araba beklerken, Huawei, çeşitli özerklik, yeni bir melezleşme biçimi ile elektrikli otomobil üzerinde bahis alan markalardan biridir.



Kasım 2024'te, Huawei'nin bu projeyle ilgili ilk patenti “Sülfür Malzemeleri Doped ve Hazırlık Yöntemleri, Lityum İyon Piller” başlığı altında yayınlandı. Şirket sayımının mevcut sınırları teknolojiye nasıl ittiğini ve anot ve katot arasındaki iyonları azot ile katkılı bir yüzle dengelediğini zaten öğrendik.

Sülfür kimyası üzerindeki her şeye yarı iletken şeklinde bahis yapmak için, Huawei, özellikle yaşam döngüsü açısından, aynı zamanda hacim genişlemesi ve kısa devre riski açısından (elektrolit ve lityum anotun stabilitesi eksikliği nedeniyle) büyük altta yatan sınırlarla ovuldu. Yarının otomotiv pillerinin geliştirilmesi, yeni kimyasallar bulmak için çok fazla şey istemiyor, ancak daha rekabetçi bildiğimizleri nasıl yapacağımızı anlamak, komplikasyonlarına yer bırakmıyor.

1,5 MW süper şarj cihazıyla beş dakika içinde şarj edin


Haziran ayında güncellenen yeni patent de şarj üzerine bir noktaya değiniyor. 3.000 km sunmanın yanı sıra, Huawei de şarj süresini 5 dakika ile sınırlamak istiyor. Geçen Nisan ayında, Huawei'nin Şangay'a 1.5 MW'lık bir güçle şarj edebilen yeni nesil süper tabakalı süper şarj cihazı sunduğu bir diğerine kesinlikle yankılanan bir duyuru. Bir gün önce, rakip Catl aynı satırdan bir makineyi çiziyor, ancak biraz daha düşük bir tepe gücü ile 1.3 MW.

Huawei şimdi yarışta, Çin elektrik pil pazarında hakim. Buna göre Çünkü Haber ÇinElektrikli otomobiller için hücrelerle ilgili patentlerin % 36,7'si şimdi Çin'den geliyor ve her yıl 7.600'den az yeni patent açıldı. Japonya ve Güney Kore uzak gibi görünüyor, son on yılda talebin büyük çoğunluğunu kapsayanlar.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Çünkü Haber Çin