Geçen yıl hizmetin fiyat listesinden kaybolan temel Essential aboneliğinden hâlâ yararlanan Netflix aboneleri, Haziran ayından itibaren kol ve bagajlarıyla birlikte reklamlı formüle geçecek.
Netflix, kârlılık peşinde koşarak geçen yıl dünya çapındaki Essential aboneliğini ortadan kaldırdı. Bu sorunsuz teklif (720p, tek ekran), platformun kataloğunun keyfini reklamsız çıkarmanıza olanak tanıdı. Fransa'da bu ortadan kaybolmanın tarihi Aralık ayına kadar uzanıyor, ancak geçen Temmuz itibarıyla Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve diğer ülkelerde (Standart veya Temel olarak da adlandırılan) abonelik sona erdi.
Tasarruf ama aynı zamanda reklam
Yeni Netflix müşterilerinin artık, reklamlara katlanmak istemiyorlarsa 13,49 € tutarındaki Standart aboneliğe (veya Premium teklif için 19,99 €) abone olmaktan başka seçeneği yoktur. Reklamlı Standart aboneliğin maliyeti yalnızca 5,99 Euro'dur, ancak adından da anlaşılacağı gibi hizmetin içeriğini reklamlarla süsler.
Bazıları Netflix'e ücret ödemeyi ve tüm abonelikleri ödemeyi bırakmaya karar verdi, bu muhtemelen şirketin huzur içinde uyumasını engellemeyecek: işler çok iyi gidiyor, teşekkürler. Şimdilik Fransa hâlâ kurtulmuş gibi görünüyor, ancak mevcut Essential aboneliği müşterilerinin yakında rüzgarı hissedeceğine şüphe yok.
TechRadar
Netflix, kârlılık peşinde koşarak geçen yıl dünya çapındaki Essential aboneliğini ortadan kaldırdı. Bu sorunsuz teklif (720p, tek ekran), platformun kataloğunun keyfini reklamsız çıkarmanıza olanak tanıdı. Fransa'da bu ortadan kaybolmanın tarihi Aralık ayına kadar uzanıyor, ancak geçen Temmuz itibarıyla Amerika Birleşik Devletleri, İngiltere ve diğer ülkelerde (Standart veya Temel olarak da adlandırılan) abonelik sona erdi.
Tasarruf ama aynı zamanda reklam
Yeni Netflix müşterilerinin artık, reklamlara katlanmak istemiyorlarsa 13,49 € tutarındaki Standart aboneliğe (veya Premium teklif için 19,99 €) abone olmaktan başka seçeneği yoktur. Reklamlı Standart aboneliğin maliyeti yalnızca 5,99 Euro'dur, ancak adından da anlaşılacağı gibi hizmetin içeriğini reklamlarla süsler.
Ancak Essential aboneliğini kaldırma kararının ne kadar popüler olmayacağını bilen Netflix, formülün ortadan kalktığını duyurmadan önce bundan yararlananlara bir ek süre bıraktı. Ancak iyi şeylerin de bir sonu olmalı: İngiliz aboneler şirketten bunu duyuran e-postalar aldılar.4 Haziran'dan itibaren otomatik olarak reklam destekli teklife geçecekler. Kanada ve Avustralya'da da durum aynı olacak.Netflix'in Essential teklifini kaldırdığını ve abonelik fiyatını daha da artırdığını okuyun
Elbette, Netflix'in mesajında da belirttiği gibi, reklam içeren Standart formül, bu kullanıcıların eski Essential aboneliğine kıyasla, iyileştirilmiş hizmetleri (1080p, iki ekran) unutmadan %35 tasarruf etmelerine olanak tanıyacak. Ancak madalyonun diğer yüzü, aynı zamanda reklamlara da katlanmak zorunda kalacak olmalarıdır ki bu da sosyal ağlarda öfkeye neden olabilir!Harika, yani ya arada sırada reklamlara göz atmak zorunda kalacağız, ya da halihazırda sahip olduğumuz Standart/Temel deneyimi elde etmek için (sadece birkaç hafta daha olsa da) iki kat daha fazla para mı ödeyeceğiz? Hayır, sanırım geçeceğim, Netflix. Şerefe ama… pic.twitter.com/2zIo77Oz4l
— Tom Power (@thomp1987) 30 Nisan 2024
Bazıları Netflix'e ücret ödemeyi ve tüm abonelikleri ödemeyi bırakmaya karar verdi, bu muhtemelen şirketin huzur içinde uyumasını engellemeyecek: işler çok iyi gidiyor, teşekkürler. Şimdilik Fransa hâlâ kurtulmuş gibi görünüyor, ancak mevcut Essential aboneliği müşterilerinin yakında rüzgarı hissedeceğine şüphe yok.
Kaynak :01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.![]()
TechRadar