Kargo uçağının ilk modeli, gelecekteki müşterileriyle tanışmak için 55. Uluslararası Bourget Havacılık Fuarı'nda bulunacak. Navlun taşımacılığı için ciddi argümanları var, hatta 1,800 metre uzunluğundaki yamaçlara inen ve inebilen.
Kuzey Amerika şirketi Radia, Bourget 2025 fuarında neler yapabileceğini göstermek istiyor. 16-22 Haziran tarihleri arasında, 7.700 metreküpe eşdeğer Boeing 747'den on iki kat daha yüksek bir yükleme kapasitesi ile dünyanın en büyük kargo düzlemi olarak ilan edilen ilk Windrunner modelini ortaya çıkaracak. Gövdelerinde, hem rüzgar türbinlerini taşımak hem de uydu sistemleri için fırlatma alanlarına yol açmak mümkün olacaktır. Silahlı kuvvetler de böyle bir yük taşımacılığı uçağı kullanmayı hedeflemektedir.
Windrunner henüz monte edilmedi, ancak bu nedenle ilk model Bourget Havacılık şovunda görülebilecek ve bu da 55. baskısını üç hafta içinde başlatacak. Avrupa'dan çok sayıda olan gelecekteki üretim ortaklarıyla tanışmanın bir yolu. Radia, İtalya'daki Leonardo ve Magroup Magnaghi Aerospoace, İspanya'daki Aernova ile ortaklıklar imzalayacaktı ve anlaşmalar Fransa ve Almanya'nın tarafındaki tartışma sırasında olacaktı.
© Radia
© Radia
Windrunner, Radia ve ortakları yükleme kapasitesinde dünyanın gelecekteki en büyük uçakları üzerinde birlikte çalışarak Avrupa Birliği'nde 4.000 yüksek nitelikli iş yaratmayı hedefleyeceklerdir. İspanya'daki Aernova, uçak motorunun kanat ve pilonlarını geliştirmekten sorumlu olacaktır. Leonardo, İtalya, gövdeye bakacaktı. Son olarak, Afuzion adında bir New York şirketi Radia'ya güvenlik ve sertifika açısından yardım etmekten sorumlu olacaktır.
“Fransa, Radia'nın geleceği için önemli bir pazardır – sadece havacılık mükemmelliği direği olarak değil, aynı zamanda enerji ve savunma yeniliği alanlarında stratejik bir ortak olarak”, Radia tedarik zinciri başkan yardımcısı Mark Lemke dedi. “Burada ve bölgede sürdürülebilir endüstriyel ilişkiler kurmayı dört gözle bekliyoruz.» »
© Radia
Windrunner'ın boyutları ve merceği
Windrunner düzlemi, 80 m kanatların kanatları ile 108 m uzunluğunda, 24 m yüksekliğinde ölçülmelidir. Gemide Radia, 105 m uzunluğunda ve 7.3 m yüksekliğinde bir kapasite sayesinde 100 m uzunluğunda rüzgar türbinlerini alabilmek istiyor. Şirket, sitesinde 70m rüzgar türbinleri gönderme zorluğunun altını çizdi. Windrunner ile Radia, daha verimli rüzgar türbinleri kurma olasılığını açacaktı. Kargo düzlemi, kendisini rüzgar çiftliklerine en yakın bulmak için 1.800 m uzunluğunda asfaltsız raylara inebilmelidir.
© Radia
Faaliyet portföyünde Radia'nın rüzgar projelerinin geliştirilmesinde de aktif olmadığı hiçbir şey değildir, özellikle Gigawind projesi olan “ana rüzgar uygulamalarından biri”, onolya karada (karasal), özellikle inşaat ve bakım kolaylığı için offshore rüzgardan (denizde) daha pratik olduğunu kanıtlamalıdır. 100 m bıçağı ile 70 m bıçaklı bir rüzgar türbininden 6 MW daha fazla kapasite sunması gereken kişidir.
Böyle bir mastodonun karbon ayak izini bilmek için kalacak. Radia, elbette dört reaktöründe sürdürülebilir havacılık yakıtı (SAF) kullanmak istediğini duyurdu.
Hava dergisi
Kuzey Amerika şirketi Radia, Bourget 2025 fuarında neler yapabileceğini göstermek istiyor. 16-22 Haziran tarihleri arasında, 7.700 metreküpe eşdeğer Boeing 747'den on iki kat daha yüksek bir yükleme kapasitesi ile dünyanın en büyük kargo düzlemi olarak ilan edilen ilk Windrunner modelini ortaya çıkaracak. Gövdelerinde, hem rüzgar türbinlerini taşımak hem de uydu sistemleri için fırlatma alanlarına yol açmak mümkün olacaktır. Silahlı kuvvetler de böyle bir yük taşımacılığı uçağı kullanmayı hedeflemektedir.
Windrunner henüz monte edilmedi, ancak bu nedenle ilk model Bourget Havacılık şovunda görülebilecek ve bu da 55. baskısını üç hafta içinde başlatacak. Avrupa'dan çok sayıda olan gelecekteki üretim ortaklarıyla tanışmanın bir yolu. Radia, İtalya'daki Leonardo ve Magroup Magnaghi Aerospoace, İspanya'daki Aernova ile ortaklıklar imzalayacaktı ve anlaşmalar Fransa ve Almanya'nın tarafındaki tartışma sırasında olacaktı.

© Radia

© Radia
Windrunner, Radia ve ortakları yükleme kapasitesinde dünyanın gelecekteki en büyük uçakları üzerinde birlikte çalışarak Avrupa Birliği'nde 4.000 yüksek nitelikli iş yaratmayı hedefleyeceklerdir. İspanya'daki Aernova, uçak motorunun kanat ve pilonlarını geliştirmekten sorumlu olacaktır. Leonardo, İtalya, gövdeye bakacaktı. Son olarak, Afuzion adında bir New York şirketi Radia'ya güvenlik ve sertifika açısından yardım etmekten sorumlu olacaktır.
“Fransa, Radia'nın geleceği için önemli bir pazardır – sadece havacılık mükemmelliği direği olarak değil, aynı zamanda enerji ve savunma yeniliği alanlarında stratejik bir ortak olarak”, Radia tedarik zinciri başkan yardımcısı Mark Lemke dedi. “Burada ve bölgede sürdürülebilir endüstriyel ilişkiler kurmayı dört gözle bekliyoruz.» »

© Radia
Windrunner'ın boyutları ve merceği
Windrunner düzlemi, 80 m kanatların kanatları ile 108 m uzunluğunda, 24 m yüksekliğinde ölçülmelidir. Gemide Radia, 105 m uzunluğunda ve 7.3 m yüksekliğinde bir kapasite sayesinde 100 m uzunluğunda rüzgar türbinlerini alabilmek istiyor. Şirket, sitesinde 70m rüzgar türbinleri gönderme zorluğunun altını çizdi. Windrunner ile Radia, daha verimli rüzgar türbinleri kurma olasılığını açacaktı. Kargo düzlemi, kendisini rüzgar çiftliklerine en yakın bulmak için 1.800 m uzunluğunda asfaltsız raylara inebilmelidir.

© Radia
Faaliyet portföyünde Radia'nın rüzgar projelerinin geliştirilmesinde de aktif olmadığı hiçbir şey değildir, özellikle Gigawind projesi olan “ana rüzgar uygulamalarından biri”, onolya karada (karasal), özellikle inşaat ve bakım kolaylığı için offshore rüzgardan (denizde) daha pratik olduğunu kanıtlamalıdır. 100 m bıçağı ile 70 m bıçaklı bir rüzgar türbininden 6 MW daha fazla kapasite sunması gereken kişidir.
Böyle bir mastodonun karbon ayak izini bilmek için kalacak. Radia, elbette dört reaktöründe sürdürülebilir havacılık yakıtı (SAF) kullanmak istediğini duyurdu.
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Hava dergisi