Bir Apple Watch küçük bir şekilde, Xiaomi Apple'ı birincilikten çıkarır

Yasmin

New member
Apple Watch'un yumuşak darbesi onaylandı ve Xiaomi'nin Apple'ı “giyilebilir” pazarda geçirmesine izin veriyor.



Xiaomi ilk çeyrekte “giyilebilir ürünlerin” tartışmasız ustası Elma Canalys verilerine göre. Bununla birlikte, perspektife girmeliyiz: Bu rakamlar, Apple'ın bulunmadığı bir ürün segmenti olan hem bağlı saatler hem de bileziklerle ilgilidir.


Apple Watch S10 GPS 42mm en iyi fiyata Temel Fiyat: 449 €

Daha Fazla Teklif Gör


Fiyat, alıcılar için ana kriter


Apple, Apple Watch için teslimatlarda % 5'lik bir büyüme ile sağlam bir ilk çeyrek kaydetti. Ancak, geçen yıla kıyasla % 44 büyüme ve Apple'dan % 19 – 3 puan daha fazla pazar payı olan çılgın tren Xiaomi'yi engellemek yeterli değildi. Bunu yaparken Xiaomi, üreticinin 2021'in ikinci çeyreğinde zaten bildiği bir ilk yer buluyor.

Giyilebilir Kanallar Q1 25 2

© Canalys

Çin devi, yeni tasarımlar ve veri yönetiminde ek işlevlerle MI bandını (bilezikler) ve Redmi Watch (Watches) aralıklarını yeniledi. Ürünler Apple Watch'tan çok daha uygun fiyatlı. Ciltler açısından, Xiaomi ilk çeyrekte 7,6 milyon Apple Watch'a kıyasla 8,7 milyon adet verdi.

Apple, yıl boyunca tahtını bulabilir ve okul yılının başlaması için yeni modellerin piyasaya sürülmesiyle. 2024 vintage harika değildi: Apple Watch Serisi 10, New Apple Watch SE ve Apple Watch Ultra'nın yokluğunda kırılmayı sınırlamayı mümkün kıldı.

Birkaç yenilik ve yenilik okuyun: Apple Watch için Büyük Kick
Sıralamanın geri kalanında Huawei, pazarın % 15'i ve her şeyden önce, teslimatların % 36'sı (7.1 milyon adet) artışı ile üçüncü sırada kalıyor. GT ve Fit aralıkları iyi çalıştı ve üretici Huawei Health uygulamasının konuşlandırılmasını genişletti. Teslimlerdeki en güçlü büyümeden yararlanan Samsung'du: % +74, 4.9 milyon adet ve piyasanın % 11'i.

Giyilebilir Kanallar Q1 25 3

© Canalys

Piyasanın “tarihi” olan Garmin, teslimatların % 10'u (1,8 milyon adet) ve pazarın % 4'ü büyümesi ile beşinci sırada yer alıyor. Şirket, Mart sonunda bir Connect+ücretli abonelik başlattı.

Bu yılın başının genel eğitimi, “giyilebilir” sektörün, ekosistem ve hizmetlere dayalı bir modelin ekiplerine odaklanmış bir modelle sallanmasını tamamlamasıdır. Üreticiler, ekipmanın kârlılığındaki düşüşü telafi etmek için yinelenen gelir elde etmek için platformlar ve hizmetler geliştiriyorlar.

Giyilebilir Kanallar Q1 25 1

© Canalys

Fiyat sorunu da önemlidir: Bu, Avrupa'daki bir kanal anketinin üstünde gelen kriterdir. Özerklik ikinci pozisyonda gelir, ardından sağlık izleme fonksiyonları tarafından (ancak açık ara) gelir. Fiyat tam olarak elma için ovanın …

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Kanallar