Invictus 2031'de uçmalı. Projeyi finanse eden Avrupa Uzay Ajansı şu anda tedarikçilerini bulmak için danışmanlık firması Frazer-Nash ile çalışıyor. Süpersonik uçak, geçen yıl iflas eden Skylon projesine adanmış İngiliz teknolojisine güvenmelidir.
Geçen yıl iflas eden Tepki Motorları Ltd'den bir İngiliz projesi olan Skylon, küllerinden yeniden doğacak. Hipersonik düzlem, “Invictus” adı verilen ve Avrupa Uzay Ajansı tarafından finanse edilen bir Avrupa uzay uçağı olacak. NASA X-37B yörünge uçağı veya Çin Shenlong ile Amerika Birleşik Devletleri gibi Avrupa da kendi gemisini istiyor.
Uçak 2031 yılına kadar uçacak, uçakta çalışacak gelecekteki tedarikçileri bulmaya dikkat eden Frazer-Nash danışmanlık firmasından bir basın açıklamasından öğrenildi. Invictus'un gerçek bir uçak olarak bir iniş pistine çıkabileceğini ve inebileceğini açıkladı. Çeşitli uygulamalara ve kullanımlara sahip olabilir.
İngiliz Uzay Ajansı'ndaki uzay teknolojisi başkanı Tony Forsythe, “Çalışmanın nasıl geliştiğini ve ekonomik büyümeyi ve ulusal güvenliği teşvik etmek için sunduğu fırsatı görmek için sabırsızlanıyoruz.” Dedi.
Invictus, şirket Reaksiyon Motorları Ltd'nin Skylon projesinin planlarına güvenmeyi planladığı için Birleşik Krallık projede büyük sorumluluğa sahip olacak. İkincisi, her iki dünyanın en iyisini bir reaktör ve bir roket motoru arasında birleştiren bir tahrik sistemine bakmıştı.
Avrupa, tüm çeşitliliğinde, sadece tek bir cihazda aynı fikirde değil. Invictus'un Dassault Havacılık'ta Vortex adlı ve Bourget Show'da ilan edilen ve Fransız Ordusu Bakanlığı'nın desteğiyle bir rakibi var. Diğer girişimler ayrıca Sierra Nevada Corp, Dawn Aerospace ve Radian alanı gibi yörünge uçakları üzerinde de çalışır.
Geçen yıl iflas eden Tepki Motorları Ltd'den bir İngiliz projesi olan Skylon, küllerinden yeniden doğacak. Hipersonik düzlem, “Invictus” adı verilen ve Avrupa Uzay Ajansı tarafından finanse edilen bir Avrupa uzay uçağı olacak. NASA X-37B yörünge uçağı veya Çin Shenlong ile Amerika Birleşik Devletleri gibi Avrupa da kendi gemisini istiyor.
Uçak 2031 yılına kadar uçacak, uçakta çalışacak gelecekteki tedarikçileri bulmaya dikkat eden Frazer-Nash danışmanlık firmasından bir basın açıklamasından öğrenildi. Invictus'un gerçek bir uçak olarak bir iniş pistine çıkabileceğini ve inebileceğini açıkladı. Çeşitli uygulamalara ve kullanımlara sahip olabilir.
İngiliz Uzay Ajansı'ndaki uzay teknolojisi başkanı Tony Forsythe, “Çalışmanın nasıl geliştiğini ve ekonomik büyümeyi ve ulusal güvenliği teşvik etmek için sunduğu fırsatı görmek için sabırsızlanıyoruz.” Dedi.
Invictus, şirket Reaksiyon Motorları Ltd'nin Skylon projesinin planlarına güvenmeyi planladığı için Birleşik Krallık projede büyük sorumluluğa sahip olacak. İkincisi, her iki dünyanın en iyisini bir reaktör ve bir roket motoru arasında birleştiren bir tahrik sistemine bakmıştı.
“Saber” olarak adlandırılır, sinerjik hava solunum roket motoru için, hibrid konsept, sıvı hidrojen ve sıvı oksijen (uçuş fazına bağlı olarak) sayesinde 26 kilometreden fazla bir yükseklikte uçağın Mach 5 (sesin sesinin 5 katı) üzerinde ilerleyecektir.Ayrıca Avrupa Hazırlanıyor: Fighter Uçakta Çağıran Hat Pilotları (F-35)
Avrupa, tüm çeşitliliğinde, sadece tek bir cihazda aynı fikirde değil. Invictus'un Dassault Havacılık'ta Vortex adlı ve Bourget Show'da ilan edilen ve Fransız Ordusu Bakanlığı'nın desteğiyle bir rakibi var. Diğer girişimler ayrıca Sierra Nevada Corp, Dawn Aerospace ve Radian alanı gibi yörünge uçakları üzerinde de çalışır.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()