Play Store yavaş yavaş Material 3 kodunu ifade ediyor. Google, Arama sekmesine renkli simgeler sunar, eskisinden çok daha görünür.
Google Uygulamaları aracılığıyla yeni görsel dilinin dağıtılmasını sürdürür. En son bundan yararlanacak: Play Storeşimdi arama sekmesinde daha renkli simgeler görüntüler.
Oyun mağazası için daha görünür araştırma kısayolları
Play Store'un 46.5.19 sürümünde, bazı kullanıcılar arama sekmesinde önemli bir görsel değişiklik fark ettiler. Şimdiye kadar kullanılan mavi ve gizli simgeler yerine, şimdi kısayolları daha iyi farklılaştıran renkli piktogramları keşfediyoruz. Simgelerin tasarımı genellikle aynı kalır, ancak yeni grafik tedavileri gözü daha fazla çeker.
Kaynak: Android Otoritesi
Kaynak: Android Otoritesi
Google Play Store Arama sekmesi: soldaki eski tasarım, yeni sağ. – Kaynak: Android Otoritesi
Bu değişiklik Telegram'daki @leonsylerz kullanıcısı tarafından tespit edildi. Bir sunucu tarafı testi gibi görünüyor, yani tüm kullanıcıların bu yeni arayüzü görmediği anlamına geliyor. Play Store Arama sekmesi hala telefonunuzdaki eski simgeleri görüntülerse, bu normaldir.
Materyal 3 Expressive Google uygulamalarına kadar uzanır
Bu güncelleme ile Google, yeni tasarımı her zaman gecikmiş olan Android 16 aracılığıyla Etkileyici Materyal 3 estetiğini genelleştirmeye devam ediyor. Bu grafik yaklaşım, renk, görsel hiyerarşi ve kişiselleştirme için merkezi bir yer sağlar. Bu nedenle Play Store, Google Gündemi, Gmail veya Telefon Başvurusu gibi diğer ev yapımı uygulamalara zaten elden geçirilme sürecinde katılıyor.
Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
Android Otoritesi
Google Uygulamaları aracılığıyla yeni görsel dilinin dağıtılmasını sürdürür. En son bundan yararlanacak: Play Storeşimdi arama sekmesinde daha renkli simgeler görüntüler.
Oyun mağazası için daha görünür araştırma kısayolları
Play Store'un 46.5.19 sürümünde, bazı kullanıcılar arama sekmesinde önemli bir görsel değişiklik fark ettiler. Şimdiye kadar kullanılan mavi ve gizli simgeler yerine, şimdi kısayolları daha iyi farklılaştıran renkli piktogramları keşfediyoruz. Simgelerin tasarımı genellikle aynı kalır, ancak yeni grafik tedavileri gözü daha fazla çeker.

Kaynak: Android Otoritesi

Kaynak: Android Otoritesi
Google Play Store Arama sekmesi: soldaki eski tasarım, yeni sağ. – Kaynak: Android Otoritesi
Bu değişiklik Telegram'daki @leonsylerz kullanıcısı tarafından tespit edildi. Bir sunucu tarafı testi gibi görünüyor, yani tüm kullanıcıların bu yeni arayüzü görmediği anlamına geliyor. Play Store Arama sekmesi hala telefonunuzdaki eski simgeleri görüntülerse, bu normaldir.
Materyal 3 Expressive Google uygulamalarına kadar uzanır
Bu güncelleme ile Google, yeni tasarımı her zaman gecikmiş olan Android 16 aracılığıyla Etkileyici Materyal 3 estetiğini genelleştirmeye devam ediyor. Bu grafik yaklaşım, renk, görsel hiyerarşi ve kişiselleştirme için merkezi bir yer sağlar. Bu nedenle Play Store, Google Gündemi, Gmail veya Telefon Başvurusu gibi diğer ev yapımı uygulamalara zaten elden geçirilme sürecinde katılıyor.
Amaç açıktır: arayüzün daha sezgisel ve kullanımı daha hoş hale getirirken, daha farklı görsel öğeler sayesinde navigasyonu kolaylaştırır. Bu yeni oyun mağazası görünümü, Android ekosisteminde gelecek birçok görsel gelişmenin genel bir bakış.Bulun: Google Play Store'un en son sürümünü nasıl indirir ve yüklenir
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()

Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
Android Otoritesi