Bu, Deniz Çevresi için bir ilk, Candela adlı bir İsveç şirketi tarafından elde edilen bir performans. Avrupa'yı Afrika'ya ulaşmak için kullanılan elektrikli tekne, su sürtünmesini mümkün olduğunca sınırlandırarak yüksek hızlara ulaşabilen elektrikli bir “hidroptère” dir.
Hızlı tekneler gibi, elektrikli tekneler de sürtünmelerini su ile sınırlamak ve kabuklarını mümkün olduğunca yükseltmek için her ilgiye sahiptir, böylece kelimenin tam anlamıyla suyun üzerinde olurlar. İsveç markası Candela için, bir elektrikli motorla Akdeniz'i geçmenin mümkün olduğunu kanıtlamak için bir fırsattı.
Candela C8 Polestar baskısı ile marka, verimliliğini ve özerkliğini teşvik etmek için bir güç gösterisi olan Avrupa'ya Avrupa'ya katıldı. Bu vesileyle, henüz yüzlerce denizcilik seyahat etme sorunu yoktu, ancak Ceuta'daki Cebelitarık'ın (İspanya'daki İngiliz yerleşim bölgesi) boyutları için ayrılmış sadece 24 bin denizci (44 kilometre) ayrıldı.
“Akdeniz yoluyla hızlı, temiz ve etkili ulaşım için bariz bir ihtiyaç var”dedi Candela'nın CEO'su Gustav Hasselskog, İsveç'te Stockholm çevresinde bir irtibat hizmeti sunuyor. “Bağlantıyı iyileştirmek ve emisyonları azaltmak için mevcut operatörlerle işbirliği yaparak bu talebe yanıt vermeye yardımcı olabiliriz.” Ekledi. Ekolojik bir çözüm olmanın yanı sıra, Candela teknolojisi rahattır.
Candela Boats Hull'un altındaki motor, tüm teknenin sudan çıkmasına izin veren kanatların eşlik ettiği motor © Candela
40 kWh harcandı, 10 Euro'dan daha az bir yolculuk
Hidroptère'den havada teknenin gövdesini yükselten kanat ve motor sistemini nitelendirmek için konuşan Candela C8, yolcuların midelerini geri döndüren ve hızı azaltan dalgalar nedeniyle titremeden kurtulmayı başarıyor. Geleneksel bir eşdeğerle karşılaştırıldığında, Candela, su sporlarında sörf folyerini hatırlayan bu teknik sayesinde teknelerinin tüketimini % 80 azaltmayı başardığını duyurdu.
Tüketim açısından, marka medyaya duyurdu Elektek 40 kWh elektriğe sahip olmak, sonunda 10 Euro'dan az. Eşdeğer bir yolculuk için, ısı motoruna sahip geleneksel bir tekne ile, tam için 100 Euro saymak gerekir.
Hızlı tekneler gibi, elektrikli tekneler de sürtünmelerini su ile sınırlamak ve kabuklarını mümkün olduğunca yükseltmek için her ilgiye sahiptir, böylece kelimenin tam anlamıyla suyun üzerinde olurlar. İsveç markası Candela için, bir elektrikli motorla Akdeniz'i geçmenin mümkün olduğunu kanıtlamak için bir fırsattı.
Candela C8 Polestar baskısı ile marka, verimliliğini ve özerkliğini teşvik etmek için bir güç gösterisi olan Avrupa'ya Avrupa'ya katıldı. Bu vesileyle, henüz yüzlerce denizcilik seyahat etme sorunu yoktu, ancak Ceuta'daki Cebelitarık'ın (İspanya'daki İngiliz yerleşim bölgesi) boyutları için ayrılmış sadece 24 bin denizci (44 kilometre) ayrıldı.
Elektrikli tekne, aynı gün içinde ileri geri gitme yeteneğini gösterdi, çünkü pillerini tam olarak şarj etmek ve Avrupa'nın yanına geri dönmek çok fazla zaman almadı. 30 yolcu kapasitesine sahip bir feribotta aynı bağlantıda bir çizgi açması gereken markayı tanıtmak gerekiyordu.Ayrıca, 250 ton pil ile dünyanın en büyük elektrik feribotu olan “Çin Zorrilla”
“Akdeniz yoluyla hızlı, temiz ve etkili ulaşım için bariz bir ihtiyaç var”dedi Candela'nın CEO'su Gustav Hasselskog, İsveç'te Stockholm çevresinde bir irtibat hizmeti sunuyor. “Bağlantıyı iyileştirmek ve emisyonları azaltmak için mevcut operatörlerle işbirliği yaparak bu talebe yanıt vermeye yardımcı olabiliriz.” Ekledi. Ekolojik bir çözüm olmanın yanı sıra, Candela teknolojisi rahattır.

Candela Boats Hull'un altındaki motor, tüm teknenin sudan çıkmasına izin veren kanatların eşlik ettiği motor © Candela
40 kWh harcandı, 10 Euro'dan daha az bir yolculuk
Hidroptère'den havada teknenin gövdesini yükselten kanat ve motor sistemini nitelendirmek için konuşan Candela C8, yolcuların midelerini geri döndüren ve hızı azaltan dalgalar nedeniyle titremeden kurtulmayı başarıyor. Geleneksel bir eşdeğerle karşılaştırıldığında, Candela, su sporlarında sörf folyerini hatırlayan bu teknik sayesinde teknelerinin tüketimini % 80 azaltmayı başardığını duyurdu.
Tüketim açısından, marka medyaya duyurdu Elektek 40 kWh elektriğe sahip olmak, sonunda 10 Euro'dan az. Eşdeğer bir yolculuk için, ısı motoruna sahip geleneksel bir tekne ile, tam için 100 Euro saymak gerekir.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()