Avrupa WhatsApp kullanıcıları gelecek yıla kadar reklamdan kaçacaklar. Reklamın sergilenen duyuru, özel yaşam organizasyonlarında bir çığır açtı.
Whatsapp Meta'nın mesajlaşması uzun zamandır kurtulacak: Meta'nın mesajlaşması önümüzdeki aylarda reklam sergileyecek. Uygulama yakında tüzüklerde “Actus” sekmesindeki reklamları test edecek. Duyurular Instagram'daki hikayeler gibi iki tüzük arasında görünecektir. Meta, bu reklamların sadece tüzüklerin kamusal alanını ilgilendireceğini belirtti: tartışmalar etkilenmeyecek … en azından gruptan yararlanmanın bir yolunu bulamadan önce, şüphesiz!
Avrupa'da gözetim altında whatsapp
Buna ek olarak, içerik oluşturucular için ücretli bir abonelik sistemi ve belirli içerik oluşturucuları tanıtmak için bir “kanallar öne koy” bölümünün ortaya çıkması da eklenmiştir. Başlangıçtan bu yana WhatsApp'ın reklamı olmayan model iyi bitti. Ancak Avrupa Birliği'nde bir an hayatta kalacak.
RGPD'nin (Avrupa veri düzenlemesi) uygulanmasından sorumlu İrlanda Veri Koruma Komisyonu, Meta tarafından WhatsApp'taki reklamların gelecek yıldan önce AB'de konuşlandırılmayacağı konusunda bilgilendirildi. “” Bu yeni ürün 2026'dan önce Avrupa pazarında başlatılmayacak “Hogan Komiseri tarafından ele alındı. Politika. “” WhatsApp tarafından bilgilendirildik ve olası sorunlardan daha ayrıntılı olarak tartışmak için onları karşılayacağız. »»
Duyurusunda Meta, WhatsApp'taki reklam artışının tasarlandığını açıklamaya özen göstermişti ” Olası gizliliğin en saygılı şekilde ». Buna ek olarak, WhatsApp, Instagram ve Facebook arasındaki verileri paylaşmak, yalnızca kullanıcılar tüm hesaplarını gönüllü olarak birbirine bağlayarak onaylarını verirse gerçekleşir.
Meta, AI modellerini eğitmek için Avrupa kullanıcı verilerinin hasatını erteledi, aynı komisyonla cıvataları sıkma zamanı.
Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
Politika
Whatsapp Meta'nın mesajlaşması uzun zamandır kurtulacak: Meta'nın mesajlaşması önümüzdeki aylarda reklam sergileyecek. Uygulama yakında tüzüklerde “Actus” sekmesindeki reklamları test edecek. Duyurular Instagram'daki hikayeler gibi iki tüzük arasında görünecektir. Meta, bu reklamların sadece tüzüklerin kamusal alanını ilgilendireceğini belirtti: tartışmalar etkilenmeyecek … en azından gruptan yararlanmanın bir yolunu bulamadan önce, şüphesiz!
Avrupa'da gözetim altında whatsapp
Buna ek olarak, içerik oluşturucular için ücretli bir abonelik sistemi ve belirli içerik oluşturucuları tanıtmak için bir “kanallar öne koy” bölümünün ortaya çıkması da eklenmiştir. Başlangıçtan bu yana WhatsApp'ın reklamı olmayan model iyi bitti. Ancak Avrupa Birliği'nde bir an hayatta kalacak.
RGPD'nin (Avrupa veri düzenlemesi) uygulanmasından sorumlu İrlanda Veri Koruma Komisyonu, Meta tarafından WhatsApp'taki reklamların gelecek yıldan önce AB'de konuşlandırılmayacağı konusunda bilgilendirildi. “” Bu yeni ürün 2026'dan önce Avrupa pazarında başlatılmayacak “Hogan Komiseri tarafından ele alındı. Politika. “” WhatsApp tarafından bilgilendirildik ve olası sorunlardan daha ayrıntılı olarak tartışmak için onları karşılayacağız. »»
Duyurusunda Meta, WhatsApp'taki reklam artışının tasarlandığını açıklamaya özen göstermişti ” Olası gizliliğin en saygılı şekilde ». Buna ek olarak, WhatsApp, Instagram ve Facebook arasındaki verileri paylaşmak, yalnızca kullanıcılar tüm hesaplarını gönüllü olarak birbirine bağlayarak onaylarını verirse gerçekleşir.
Meta, AI modellerini eğitmek için Avrupa kullanıcı verilerinin hasatını erteledi, aynı komisyonla cıvataları sıkma zamanı.
Facebook, Messenger, Instagram: Meta'nın AI'nızı eğitmek için verilerinizi kullanmasını nasıl önleyebilirim
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()

Opera One – AI'da Web tarayıcısını güçlendirdi
Tarafından: Opera
Kaynak :
Politika