Fransız üretici nihayet 20.000 Euro'nun altında elektrikli şehir arabası ë-c3'teki gizemi yükseltti. Model modellerinin en ucuzu, Dacia Spring ve diğer Leapmotor T03 ile rekabet etmek için yazdan önce gelir.
Mayıs ayı başlarında Restyled bir arkadaşa ek olarak Citroën, yeni ë-C3'ünü yazdan önce 20.000 Euro'dan daha az bir sürede başlatacak, modelin ilk fiyat versiyonu o zamana kadar 23.300 Euro'dan mevcut. Ekolojik bonus fiyatını 20.000 Euro'nun altına düşürmeyi mümkün kılabilir olsa bile, Electric City otomobil, şok fiyatı sergilemek ve en küçük portföylerin dikkatini çekmek için ve en refrakterden 5.000 ila 10.000 Euro'luk elektrikli otomobillere termal kuzenlerinden daha pahalı olan başka bir konfigürasyonu ayırdı.
Bu yeni Citroën ë-C3'ün teknik özellikleri nelerdir? Her şeyden önce, fiyatından bahsedelim: 19.990 Euro tam olarak ekolojik bonus hariç. Devlet finansmanı yardımı ile fiyatı 15.000 avroya kadar düşecek.
Paradan tasarruf etmek için Citroën önce daha küçük bir pil sunacak. Bu, mevcut aralıktaki mevcut pilin 44 kWh kapasitesinden sadece 30 kWh olacaktır, bu da 320 kilometre WLTP özerkliği sunar. İlk fiyatlı Electric ë-C3'te yeni bir basın açıklaması yayınlayan Citroën'e göre, özerklik şimdi 200 kilometre olacak. Çok fazla ödeme yapmamak için, pil bir kez daha LFP kimyasından hücreleri sürdürür.
Citroën bu nedenle R5 E-Tech (40 kWh) üzerindeki Renault'dan daha küçük bir pil sunar, ancak 26.8 kWh ile Dacia baharından daha büyük bir pil sunar. Romanya şehir arabası (Çin'de üretildi) yine de daha dar büyüklüğü sayesinde uzun bir özerkliği kabul ediyor: 200 km'ye karşı 225. Şarjlamaya gelince, arabayı 30 kW ile sınırlı hızlı bir şarjla donatmak için seçenek kutusundan geçmek zorunlu olacaktır. Renault'u hatırlayan bir teklif.
Şehir otomobil motoru diğer versiyonlarda olduğu gibi 113 hp değil, 82 hp olacak. Renault'dan bile daha küçük bir motor, en ucuz R5 e-teknolojisinde 95 hp'de sunacak. Ama bir kez daha, sadece 65 hp sunan Dacia baharından daha iyi. Bu nedenle Citroën ë-C3, rakibinin önünde ana argümanını kaybetmez: çok yönlülüğün artması.
Gemide, kaybolan unsurları gerçekleştirmek için bu Citroën ë-C3'ün 20.000 Euro'dan daha az bir sürede gelmesini beklemek gerekecektir. Teklifin hafif olacağı kesindir, özellikle de yarışmanın geri kalanı, 2026 için planlanan yeni Renault Twingo gibi daha sonra gelmeyeceğinden, Citroën de 44 kWh'lik birine ek olarak daha büyük bir 54 kWh pil sunarak teklifini ë-C3 Aircross ile inşa etmeyi planlıyor.
Mayıs ayı başlarında Restyled bir arkadaşa ek olarak Citroën, yeni ë-C3'ünü yazdan önce 20.000 Euro'dan daha az bir sürede başlatacak, modelin ilk fiyat versiyonu o zamana kadar 23.300 Euro'dan mevcut. Ekolojik bonus fiyatını 20.000 Euro'nun altına düşürmeyi mümkün kılabilir olsa bile, Electric City otomobil, şok fiyatı sergilemek ve en küçük portföylerin dikkatini çekmek için ve en refrakterden 5.000 ila 10.000 Euro'luk elektrikli otomobillere termal kuzenlerinden daha pahalı olan başka bir konfigürasyonu ayırdı.
Bu yeni Citroën ë-C3'ün teknik özellikleri nelerdir? Her şeyden önce, fiyatından bahsedelim: 19.990 Euro tam olarak ekolojik bonus hariç. Devlet finansmanı yardımı ile fiyatı 15.000 avroya kadar düşecek.
Paradan tasarruf etmek için Citroën önce daha küçük bir pil sunacak. Bu, mevcut aralıktaki mevcut pilin 44 kWh kapasitesinden sadece 30 kWh olacaktır, bu da 320 kilometre WLTP özerkliği sunar. İlk fiyatlı Electric ë-C3'te yeni bir basın açıklaması yayınlayan Citroën'e göre, özerklik şimdi 200 kilometre olacak. Çok fazla ödeme yapmamak için, pil bir kez daha LFP kimyasından hücreleri sürdürür.
19.900 Euro'da Citroën ë-C3: 200 km özerklik, 30 kWh pil ve 82 hp motorAyrıca Fiat Test Grande Panda Electric: Bir Citroën ë-C3'ten daha mı iyi?
Citroën bu nedenle R5 E-Tech (40 kWh) üzerindeki Renault'dan daha küçük bir pil sunar, ancak 26.8 kWh ile Dacia baharından daha büyük bir pil sunar. Romanya şehir arabası (Çin'de üretildi) yine de daha dar büyüklüğü sayesinde uzun bir özerkliği kabul ediyor: 200 km'ye karşı 225. Şarjlamaya gelince, arabayı 30 kW ile sınırlı hızlı bir şarjla donatmak için seçenek kutusundan geçmek zorunlu olacaktır. Renault'u hatırlayan bir teklif.
Şehir otomobil motoru diğer versiyonlarda olduğu gibi 113 hp değil, 82 hp olacak. Renault'dan bile daha küçük bir motor, en ucuz R5 e-teknolojisinde 95 hp'de sunacak. Ama bir kez daha, sadece 65 hp sunan Dacia baharından daha iyi. Bu nedenle Citroën ë-C3, rakibinin önünde ana argümanını kaybetmez: çok yönlülüğün artması.
Gemide, kaybolan unsurları gerçekleştirmek için bu Citroën ë-C3'ün 20.000 Euro'dan daha az bir sürede gelmesini beklemek gerekecektir. Teklifin hafif olacağı kesindir, özellikle de yarışmanın geri kalanı, 2026 için planlanan yeni Renault Twingo gibi daha sonra gelmeyeceğinden, Citroën de 44 kWh'lik birine ek olarak daha büyük bir 54 kWh pil sunarak teklifini ë-C3 Aircross ile inşa etmeyi planlıyor.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()