Soğuk aramayla karşı karşıya kalan Fransızlar artık bilinmeyen numaralardan gelen çağrıları kabul etmiyor

accur

New member
Peki ya soğuk aramanın çözümü telefona cevap vermeyi bırakmak olsaydı? En son Arcep gözlemevine göre, genel olarak giderek daha fazla Fransız insan tarafından tercih edilen yer burası.



Fransızların üçte biri artık bilinmeyen bir arama sırasında telefonunu açmıyor ve neredeyse bir o kadarı da bunu yapıyor. nadiren » Arcep'in gerçekleştirdiği yıllık müşteri memnuniyeti gözlemevine göre. 2023'te %65'i numarayı bilmedikleri aramalara hiç cevap vermediklerini veya nadiren cevap verdiklerini bildirdi. Bu, 2022'ye (%59) göre 6 puan daha fazla; bu, istenmeyen telefon kampanyalarından duyulan öfkenin arttığının bir işareti.

Arcep Gözlemevi 2024 2

© Arcep

Can sıkıcı aramalarla mücadele etmek için, hükümetin Bloctel listesi veya UFC Que Choisir'in bu girişimi gibi, reklam verenlerin sizinle iletişime geçebileceği zaman aralıklarını düzenleyen bir yasayı unutmadan birçok araç vardır. Ancak bu sıkıntının sona ermesi için bu elbette yeterli değil. Bu nedenle nihai çözüm… artık bilinmeyen çağrılara cevap vermemektir.

Telefonla propaganda: istenmeyen aramaların sonu mu? bölümünü okuyun.
Telekom Düzenleme Kurumunun Gözlemevi aynı zamanda operatörlerin ve internet erişim sağlayıcılarının genel müşteri memnuniyetine de bakıyor. İlki 10 üzerinden 7,8 ortalama memnuniyet gösterirken ikincisi (genelde aynı) 10 üzerinden 7,6. Bu küçük oyunda SFR 7,2 genel puanla son sırada yer alırken onu Bouygues Telecom (7,6), Free () takip ediyor. 7.9) ve Turuncu (8).

Arcep Gözlemevi 2024

© Arcep

Ifop'un anketine katılan kullanıcıların yarısından fazlası İSS'leriyle, %35'i ise mobil operatörleriyle sorun yaşadı. Özellikle sabit internette memnuniyetsizliğin temel sebebi hizmet kalitesidir. Sözleşme ve fatura sorunları ikinci sırada, ardından abonelik ve bağlantı sorunları geliyor. Dolandırıcılık ve spam çağrıları sorunu “ çok mevcut », diye ekliyor Arcep.

İyi haber: Bildirilen sorunların %81'i, operatörlerin müşteri hizmetleriyle iletişime geçildikten sonra çözülüyor; bu rakam, 2022'ye göre 2 puan daha az. Her şeye rağmen, ankette düzenleyici, müşteri memnuniyetinde bir artış eğilimi olduğunu belirtiyor. tüketiciler müşteri hizmetleriyle karşı karşıyadır.

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
Kaynak :

Arcep