Renault Scénic Scenic'in üretim hattının değişmesi, Diamond markasının C segmentinin yeni bir platformuna dayanan yeni nesil SUV'u başlatacağı sırada gerçekleşecek. Modelin doğumundan beş nesil sonra strateji ve söylemde bir değişiklik.
Nord Departmanındaki Douai'deki Renault Fabrikası, 2028'de Renault Scénic'e veda edecek. Üreticinin elmasdaki stratejisinin aksine, birçok elektrik modelinin üretimini bir araya getirmek için “elektrik” üretim sitesinde bahis yapan İspanya'ya ve Palencia fabrikası Valladolid'in kuzeyinde uçacak. Üretiminin taşınması, modelin üretimi sırasında gerçekleşecektir.
Her durumda, İspanyol medyası bunu duyurdu Orada Otomosyon TribunaBu, gelecekteki Scenic'in Renault Espace'in üretim alanına, aynı zamanda Avustralya ve Rafale'nin de katılacağını duyurdu. “2024'te Yılın Otomobili Otomobil” olarak ödüllendirilen yeni nesil SUV, 1996'daki doğumundan bu yana Renault Scenic'in her zaman Douai'de üretilmesinden bu yana Renault'un C ve D segmentindeki tüm modellerini bir araya getirme ihtiyacını açıklayabilecek yepyeni bir C-EV platformuna dayanacak.
Açıkçası, Renault'da SUV üretiminin basitleştirilmesi, markanın ücretlerin daha düşük olduğu yerlerde üretme ihtiyacını dışlayamadı. Değişikliği kamufle etmek için Douai, R5'e dayanan yeni A290'ı zaten Douai'de bir araya getiren markanın bir tür elektrikli sahte SUV olan yeni Alpine A390'ı barındırmalıdır. Fabrika ayrıca R5 temelinde yeni elektrikli Nissan Micra'ya da ev sahipliği yapacak ve Mitsubishi 2027 yılına kadar R5 temelinde yeni bir Colt ile oyuna katılabilir.
Elektrik için İspanyol sübvansiyonları
Ancak İspanyol medyası, 2028'de yeni C-EV platformundan yararlanan tek kişi olmayacağını açıkladı. Kutularda üç kompakt SUV, yani yeni bir Avustralya Renault ve uzayda veya Rafale'de % 100 elektrikli eşdeğeri olacaklardı. Üç SUV, yeni nesil Megane E-Tech'i de içerecek ikinci nesil AMPR orta platformuna katılacak. Not ve bu yeni platformun geliştirilmesinin Renault değil Nissan tarafından yönetildiği önemlidir.
2028 tarihli üç yeni C-EV'si için Renault, ülke içindeki üretim alanlarının elektrifikasyonunu teşvik etmeyi amaçlayan bir politika yürüten İspanyol devletinden sübvansiyonlardan yararlanmalıdır. Renault'un Fransa'da monte edilen elektriksel manzarayı yerinden etme seçimini açıklayabilen başka bir neden. Daha düşük üretim maliyetlerine paralel olarak Renault, Paris Motor Show'a sunulan amblem konseptine dayanarak gelecekteki C-EV'lerinin tasarımını daha galip formlarla değiştirmeyi planlıyor. Modeller 800 volt mimariye dayanmalı ve kendilerini yeni NMC pillerle donatmalıdır.
Nord Departmanındaki Douai'deki Renault Fabrikası, 2028'de Renault Scénic'e veda edecek. Üreticinin elmasdaki stratejisinin aksine, birçok elektrik modelinin üretimini bir araya getirmek için “elektrik” üretim sitesinde bahis yapan İspanya'ya ve Palencia fabrikası Valladolid'in kuzeyinde uçacak. Üretiminin taşınması, modelin üretimi sırasında gerçekleşecektir.
Her durumda, İspanyol medyası bunu duyurdu Orada Otomosyon TribunaBu, gelecekteki Scenic'in Renault Espace'in üretim alanına, aynı zamanda Avustralya ve Rafale'nin de katılacağını duyurdu. “2024'te Yılın Otomobili Otomobil” olarak ödüllendirilen yeni nesil SUV, 1996'daki doğumundan bu yana Renault Scenic'in her zaman Douai'de üretilmesinden bu yana Renault'un C ve D segmentindeki tüm modellerini bir araya getirme ihtiyacını açıklayabilecek yepyeni bir C-EV platformuna dayanacak.
Açıkçası, Renault'da SUV üretiminin basitleştirilmesi, markanın ücretlerin daha düşük olduğu yerlerde üretme ihtiyacını dışlayamadı. Değişikliği kamufle etmek için Douai, R5'e dayanan yeni A290'ı zaten Douai'de bir araya getiren markanın bir tür elektrikli sahte SUV olan yeni Alpine A390'ı barındırmalıdır. Fabrika ayrıca R5 temelinde yeni elektrikli Nissan Micra'ya da ev sahipliği yapacak ve Mitsubishi 2027 yılına kadar R5 temelinde yeni bir Colt ile oyuna katılabilir.
Elektrik için İspanyol sübvansiyonları
Ancak İspanyol medyası, 2028'de yeni C-EV platformundan yararlanan tek kişi olmayacağını açıkladı. Kutularda üç kompakt SUV, yani yeni bir Avustralya Renault ve uzayda veya Rafale'de % 100 elektrikli eşdeğeri olacaklardı. Üç SUV, yeni nesil Megane E-Tech'i de içerecek ikinci nesil AMPR orta platformuna katılacak. Not ve bu yeni platformun geliştirilmesinin Renault değil Nissan tarafından yönetildiği önemlidir.
2028 tarihli üç yeni C-EV'si için Renault, ülke içindeki üretim alanlarının elektrifikasyonunu teşvik etmeyi amaçlayan bir politika yürüten İspanyol devletinden sübvansiyonlardan yararlanmalıdır. Renault'un Fransa'da monte edilen elektriksel manzarayı yerinden etme seçimini açıklayabilen başka bir neden. Daha düşük üretim maliyetlerine paralel olarak Renault, Paris Motor Show'a sunulan amblem konseptine dayanarak gelecekteki C-EV'lerinin tasarımını daha galip formlarla değiştirmeyi planlıyor. Modeller 800 volt mimariye dayanmalı ve kendilerini yeni NMC pillerle donatmalıdır.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()