Herkes, son yıllarda iki harfli olan akıllı telefon üreticilerinin yeni takıntısını kaydetmiş olacak: IA. Ancak, az ya da çok yararlı özelliklerin ve yüzlerce milyar dolarlık yatırımların kuklasına rağmen, kullanıcıların faydaları gerçekten var mı? Ve her şeyden önce, AI gerçekten günlük olarak mı kullanılıyor? Samsung evet olduğunu garanti ediyor.
Yapay zeka ile üreticiler, yeni bir büyüme vektörünü maddi açıdan daha ilginç bulduklarını düşünüyorlar, bugün çok daha ileri gitmek zor görünüyor. Galaxy S25'in yeni özellikleri önceki nesile kıyasla oldukça yavaş ve aynı şey iPhone için de geçerli. Yazılım, hizmetler ve dolayısıyla AI işlevlerinde, gitmemiz ve önemli değişiklikler aramamız gerektiğidir.
Ama gerçekten kullanıcılarla çalışıyor mu? Bundan şüphe etmek için her ihtiyaç var: Son zamanlarda Sellcell anketi, AI'nın iPhone sahiplerinin % 73'ü ve Galaxy akıllı telefon sahiplerinin % 87'si için çok az değere sahip olduğunu gösterdi. Yoğun yatırımlara ve yapay zeka etrafında pachydermal iletişimine rağmen, yapacak hiçbir şey yok, sos ilk ilgili partilerden almakta zorlanacaktı.
“” Bir şey kullanmaya başladığınızda, bu bir alışkanlık haline gelir ve işimiz bu alışkanlıkları değiştirmektir, böylece insanlar faydaları görebilir “Açıklıyor Techradar. “” Bir davranışı ancak insanlar bir avantaj algılarsa değiştirebilirsiniz. Bu nedenle bizim bir numaralı hedefimiz “, Yöneticiyi deşifre ediyor.
“” Söylediğimiz şey, AI'nın tekrarlayan görevleri basitleştirmesidir. Yaratıcılığı teşvik eder ve size istediğiniz şeyi yapmanız için zaman verir “Ayrıca Annika Bizon, temellerin de orada olması gerektiğini hatırlarken diyor: Kamera, özerklik, sürdürülebilirlik kullanıcılar için de önemlidir (daha fazla değil!) Ve bu alanlarda AI ayrıca bir artı getirebilir:” AI, telefonunuzun pil ve kamerasını optimize eder. Ekipmanı her zaman geliştirebiliriz, ancak AI ekleyerek, deneyimi gerçekten başka bir seviyeye aktarıyoruz ».
Sonunda, bu kullanıcılar için zaman tasarrufu sorusudur: ” Zamandan tasarruf edip en iyi donanımı en iyi yazılımla birleştirirseniz, kullanıcı deneyimini gerçekten dönüştürürsünüz ». Mevcut deney aşaması, üreticileri büyük bir kısmı çok fazla kullanılmayan bin ve bir AI işlevi başlatmaya zorlar. Zamanla, kullanıcılar en kullanışlı kullanımları ele geçirecek ve AI kendilerini dayatmayı bitirecekler – en azından üreticilerin umduğu şey bu! Ve sonunda başka bir bulacaklar terbiye Ve satışları yeniden başlatacak başka bir teknoloji.
Techradar
Yapay zeka ile üreticiler, yeni bir büyüme vektörünü maddi açıdan daha ilginç bulduklarını düşünüyorlar, bugün çok daha ileri gitmek zor görünüyor. Galaxy S25'in yeni özellikleri önceki nesile kıyasla oldukça yavaş ve aynı şey iPhone için de geçerli. Yazılım, hizmetler ve dolayısıyla AI işlevlerinde, gitmemiz ve önemli değişiklikler aramamız gerektiğidir.
Ama gerçekten kullanıcılarla çalışıyor mu? Bundan şüphe etmek için her ihtiyaç var: Son zamanlarda Sellcell anketi, AI'nın iPhone sahiplerinin % 73'ü ve Galaxy akıllı telefon sahiplerinin % 87'si için çok az değere sahip olduğunu gösterdi. Yoğun yatırımlara ve yapay zeka etrafında pachydermal iletişimine rağmen, yapacak hiçbir şey yok, sos ilk ilgili partilerden almakta zorlanacaktı.
Tabii ki, çan sesi farklı SAMSUNG. MWC sırasında üretici, 5 milyondan fazla insanın düzenli olarak işlevi kullandığını açıkladı. Galaxy AI Birleşik Krallık'ta, Samsung İngiltere'deki mobil deneyim başkan yardımcısı Annika Bizon'a göre.Akıllı telefon kullanıcılarının çoğunu okuyun, IA işlevlerinin neredeyse hiç ilgisi yok
“” Bir şey kullanmaya başladığınızda, bu bir alışkanlık haline gelir ve işimiz bu alışkanlıkları değiştirmektir, böylece insanlar faydaları görebilir “Açıklıyor Techradar. “” Bir davranışı ancak insanlar bir avantaj algılarsa değiştirebilirsiniz. Bu nedenle bizim bir numaralı hedefimiz “, Yöneticiyi deşifre ediyor.
“” Söylediğimiz şey, AI'nın tekrarlayan görevleri basitleştirmesidir. Yaratıcılığı teşvik eder ve size istediğiniz şeyi yapmanız için zaman verir “Ayrıca Annika Bizon, temellerin de orada olması gerektiğini hatırlarken diyor: Kamera, özerklik, sürdürülebilirlik kullanıcılar için de önemlidir (daha fazla değil!) Ve bu alanlarda AI ayrıca bir artı getirebilir:” AI, telefonunuzun pil ve kamerasını optimize eder. Ekipmanı her zaman geliştirebiliriz, ancak AI ekleyerek, deneyimi gerçekten başka bir seviyeye aktarıyoruz ».
Sonunda, bu kullanıcılar için zaman tasarrufu sorusudur: ” Zamandan tasarruf edip en iyi donanımı en iyi yazılımla birleştirirseniz, kullanıcı deneyimini gerçekten dönüştürürsünüz ». Mevcut deney aşaması, üreticileri büyük bir kısmı çok fazla kullanılmayan bin ve bir AI işlevi başlatmaya zorlar. Zamanla, kullanıcılar en kullanışlı kullanımları ele geçirecek ve AI kendilerini dayatmayı bitirecekler – en azından üreticilerin umduğu şey bu! Ve sonunda başka bir bulacaklar terbiye Ve satışları yeniden başlatacak başka bir teknoloji.
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Techradar