BYD ile karşı karşıya kalan Renault'dan Fransızlar, yeni bir araba başlatmak için dört yıllık bir kalkınma planının artık sektörde anlamı olmadığını anladı. Çin'de tüm süreç sadece iki yıl sürüyor. Diamond markası, Avrupalı rakipleri Stellantis ve Volkswagen'in daha fazla zorluk çekeceği yerde sıralanabileceğini düşünüyor.
Önümüzdeki yıllar için planlanan 20 Renault Haber arasındaki ortak nokta nedir? Hepsinin stratejik çalışma aşamalarını, konseptini, tasarımını, ürün doğrulamasını ve üretimini tamamlamak için sadece iki yılı vardır. Endüstrinin şimdiye kadar 4 yıl ayrıldığı yerde, Çin yarışması kodları kırdı.
Hayatta kalmak için Renault, hizalama için bir seçenek olmayacağını düşünüyor.
Ayrılmadan önce Luca de Meo tarafından istenen bu strateji, gelecek yıl için planlanan gelecekteki Renault Twingo elektrik gibi marka için çok önemli modeller üzerinde uygun çalışması olarak kabul edilecektir. Ayrıca, gelişimi sadece 16 ay sürecek olan yeni bir Dacia'nın lansmanına yol açacak.
© Renault
Grubun iki grubunun Revoz'daki Novo Mesto Sloven fabrikalarında üretime girmesi planlanıyor. Doğu Avrupa'da üretim, BYD gibi Çinli üreticiler gibi, Macaristan'daki Szed'de ilk elektrikli Avrupa üretim şehir otomobilini başlatmayı planlıyor. Catl, ülkede pil üretimi için de mevcuttur.
Renault'da kültür ve süreç değişikliği
Diğer Çin markaları gibi, ortalama gelişme sadece 18 ila 20 ay arasındadır. Renault için, artık tedarikçileri de dahil olmak üzere üreticinin tüm dallarında, kültür değişikliği gerektirse bile sistemi hesaplama sorusu var.
Ancak kültür değişimi, her zaman daha basitlik ve sanal simülasyon ile organizasyondaki ve araçlar açısından bir değişiklik ile desteklenecektir. . Finansal Zamanlar Örneğin, sanal yollarda prototiplerin simülasyonu konusunda uzmanlaşmış, Paris dışında bir merkezin inşası. Bütçe: 26 milyon Euro.
Yapay zeka, ekonomik gazetedeki bir makaleye göre, özellikle teslimat sürelerindeki azalmanın tarafında, özellikle teslimat sürelerindeki azalmanın tarafında bir rol oynayacak. Hız, pazarlanan sürümlerin basitleştirilmesini ve kişiselleştirme olasılıklarını, özellikle renkler açısından da içerecektir.
Bu kararlar, büyüklüğü sayesinde mümkün olan Renault'un çevikliği sayesinde mümkün olacaktır. “Renault'un hacim olarak küçük olma, pazarlarımızda çok yoğun olma ve büyük Volkswagen veya Stellantis'ten daha hızlı olma şansımız var.”Teknik direktör yardımcısı Cédric Combemorel, dedi. Finansal Zamanlar.
Sonunda, bir intikam olarak, Renault Programlarının Direktörü Guido Haak, bunu ilan etti “Açıkçası, Çinliler uzun zamandır Avrupalıları öğrendiler ve şimdi onlardan bir şeyler öğrenmek için durumu deviriyoruz.” Bu nedenle hızlı ve iyi yapmak gerekecektir.
Önümüzdeki yıllar için planlanan 20 Renault Haber arasındaki ortak nokta nedir? Hepsinin stratejik çalışma aşamalarını, konseptini, tasarımını, ürün doğrulamasını ve üretimini tamamlamak için sadece iki yılı vardır. Endüstrinin şimdiye kadar 4 yıl ayrıldığı yerde, Çin yarışması kodları kırdı.
Hayatta kalmak için Renault, hizalama için bir seçenek olmayacağını düşünüyor.
Ayrılmadan önce Luca de Meo tarafından istenen bu strateji, gelecek yıl için planlanan gelecekteki Renault Twingo elektrik gibi marka için çok önemli modeller üzerinde uygun çalışması olarak kabul edilecektir. Ayrıca, gelişimi sadece 16 ay sürecek olan yeni bir Dacia'nın lansmanına yol açacak.

© Renault
Grubun iki grubunun Revoz'daki Novo Mesto Sloven fabrikalarında üretime girmesi planlanıyor. Doğu Avrupa'da üretim, BYD gibi Çinli üreticiler gibi, Macaristan'daki Szed'de ilk elektrikli Avrupa üretim şehir otomobilini başlatmayı planlıyor. Catl, ülkede pil üretimi için de mevcuttur.
Renault'da kültür ve süreç değişikliği
Diğer Çin markaları gibi, ortalama gelişme sadece 18 ila 20 ay arasındadır. Renault için, artık tedarikçileri de dahil olmak üzere üreticinin tüm dallarında, kültür değişikliği gerektirse bile sistemi hesaplama sorusu var.
Ancak kültür değişimi, her zaman daha basitlik ve sanal simülasyon ile organizasyondaki ve araçlar açısından bir değişiklik ile desteklenecektir. . Finansal Zamanlar Örneğin, sanal yollarda prototiplerin simülasyonu konusunda uzmanlaşmış, Paris dışında bir merkezin inşası. Bütçe: 26 milyon Euro.
Yapay zeka, ekonomik gazetedeki bir makaleye göre, özellikle teslimat sürelerindeki azalmanın tarafında, özellikle teslimat sürelerindeki azalmanın tarafında bir rol oynayacak. Hız, pazarlanan sürümlerin basitleştirilmesini ve kişiselleştirme olasılıklarını, özellikle renkler açısından da içerecektir.
Bu kararlar, büyüklüğü sayesinde mümkün olan Renault'un çevikliği sayesinde mümkün olacaktır. “Renault'un hacim olarak küçük olma, pazarlarımızda çok yoğun olma ve büyük Volkswagen veya Stellantis'ten daha hızlı olma şansımız var.”Teknik direktör yardımcısı Cédric Combemorel, dedi. Finansal Zamanlar.
Sonunda, bir intikam olarak, Renault Programlarının Direktörü Guido Haak, bunu ilan etti “Açıkçası, Çinliler uzun zamandır Avrupalıları öğrendiler ve şimdi onlardan bir şeyler öğrenmek için durumu deviriyoruz.” Bu nedenle hızlı ve iyi yapmak gerekecektir.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()