RCS mesajları ve reklamverenleri zenginleştirir

acidizing

New member
RCS, SMS'yi başarmak için bahsi başarmak üzere. Bu zenginleştirilmiş metin mesajlarının teknik paletinden yararlanan yeni formatları test eden reklamverenlerle fark edilmedi.



SMS tarafından reklam almak hiç kimseyi memnun etmedi (elbette reklamverenler hariç!). Reklam almaya ne dersiniz … RCS ? ABD'de her gün Android ve iOS cihazları arasında bir milyar mesajla bir milyar mesajla, SMS halefi akıllı telefon pazarındaki iki bankanın mesajlaşmasında bahis kazandı.

RCS Beats Records'u okuyun ve SMS'i emekliliğe iter
Böyle bir başarı, kaçınılmaz olarak RCS'nin kapasitelerini tüketicileri çekmek için gerçek bir damar gören reklamverenleri çeker. Bir AD SMS genellikle basit bir metin mesajına gelirse, RCS ile çok daha ileri gitmek mümkündür: yüksek kaliteli fotoğraflar ve videolar, etkileşim …

Şirketler ve kullanıcılar arasında standart bir etkileşimli mesaj alışverişi biçimini tanımlayan RCS Business mesajlaşma olan belirli bir protokol bile geliştirildi. Google açıkçası kendi çözümüyle köprüde, ancak birçok reklam yönetimi vesileyle atladı.

Bu, RCS mesajlarındaki publar için “Tinder'da” atlıkarınca “Tinder” geliştiren katip sohbeti. Akıllı telefon kullanıcısı, sol veya sağa kaydırmak için resimli kartlar alır. Ayrıca ek bilgi edinmek (bir AI botu vb. Yardımı ile) ve doğrudan mesajdan bir ürün satın almak da mümkündür. Bir reklamverenin rüyası, ama sonunda, bunu istemeden geçirdiğimiz reklamın kalması devam ediyor!

RCS Reklam 2

© Judy_gamble

Reddit'te bir iPhone kullanıcısı, ABD futbol maçlarında yer satın almak için katip sohbet teknolojisi ile tasarlanmış bir RCS reklamı almak için şaşırdı. Gelecekteki mesajlara hayır diyemeden.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Fonearna