Pekin Boeing'i yasaklamak istiyor, uçak üreticisinde kırmızı uyarı

accur

New member
Çin'in önümüzdeki yirmi yılda havacılık sektöründeki küresel talebin % 20'sini temsil etmesi bekleniyor. Boeing'e çok zarar verebilecek bir eksiklik. Donald Trump, alanı ana rakibi Airbus'a serbest bırakma riski altında tutmaya hazır mı?



14 Nisan Pazartesi günü otomotiv sektörü tarafından kısa bir pasajdan sonra, gümrük ücretleri ve Donald Trump'ın ticari savaş politikası etrafındaki aksilikler 15 Nisan Salı günü havacılık sektörüne odaklanıyor. Çin'de öğleden sonra öğleden sonra Pekin, havayollarını aradı. Boeing uçağının resepsiyonunu artık kabul etmiyoremirlerine rağmen. Beyaz Saray'da Donald Trump tarafından eğitilen tarife tırmanışına bir misilleme olarak Orta İmparatorluk, Amerikan Havası'nın amiral gemisiyle zaten zorluk çekmeye çalışıyor.

Bilgi resmi olarak iletilmedi, ancak Bloomberg bu bilgileri tanımlanmamasını isteyen insanlara dayanarak geliştiriyor. Bunlar, Pekin'in havayollarına, Çin'deki uçakların geleceğini daha da belirsiz hale getirecek kadar boeing uçaklarıyla ilgili herhangi bir ekipman ve parça satın almasını durdurmasını emrettiğini belirtti. Bakım programlarını takip edemiyor. Paralel olarak, hükümet şirketlerin filolarındaki bu acımasız değişimle başa çıkmalarına yardımcı olmaya hazır olacaktır.

Wall Street, bu Salı günü borsalarının başlangıcında henüz zili vurmamış olsa da, Boeing'in eylemi oturum öncesinde zaten % 4.6 kaybetti. Pazartesi günü sonunda, kursu yılın başlangıcına kıyasla % 10 düştü. Müzakerenin ilk saatinde, Boeing Eylemi George Ferguson de Bloomberg Intelligence'ın röportajında sadece %1'lik bir düşüşe döndü. Havacılık konusunda uzmanlaşmış analist, Boeing ve Çin arasındaki bağlantıların 2018'den beri her durumda ve ülkenin havayollarıyla büyük emirlerin sona erdiğini açıkladı. “Her şey için her şey için, Boeing için sadece 242 Çin emri sayıyoruz”Açıkladı.

Ayrıca “Stressiz Bir Gökyüzü” ü okuyun: Uçakların sürüklenmesini silmek için Airbus düzlemi
Çin'de Boeing, önemli bir pazar mı?


Çin'de, Pekin ambargo ile ilgili Boeing uçakları Ülkedeki ana şirketler. Ayrıntılı olarak, Çin Southern Havayolları 2.787-9'dan fazla Dreamliner'da 37 Boeing 737 maksimum teslimat yapmalıdır. Çin Doğu 7 737 maks ve 6 uzun mesafeli 787-9 cihaz bekliyor. Üçüncü pozisyonda, 4 Boeing 737 Max, Çin hava filosunu güçlendirmelidir. Bununla birlikte, teslimatlar yoğunlaşmak zorunda kalırken, 2015'ten bu yana ülkenin en büyük emri Mart ayında tamamlanmıştı. Bu, 50 Boeing 737 Max için Bloomberg'i hatırladı.

Uzun vadede daha temsilci olan Çin, önümüzdeki yirmi yıl içinde sektördeki genel talebin % 20'sini temsil etmelidir. 33.380 single -off uçakları 2043 yılına kadar Çin'de veya dünya filosunun % 19'u işletilmelidir. Boeing olmadan, ülkenin en önemli tedarikçisi olan Avrupa uçak üreticisi Airbus için yer olacak. Ama şimdi odak noktası esas olarak Yeni COMAC C919Yerel olarak Boeing 737 ve Airbus A320'nin ürün ve rakibi. 2023'te Çin Doğu şirketi uçağın ilk ticari uçuşunu yaptı.

Çin için tek kısıtlama olan Comac C919, meslektaşlarından daha ağır bir cihaz olmaya devam ediyor ve bu nedenle Yakıtta daha fazla gurme. Bileşenlerinin çoğu Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde de üretiliyor ve parçalarının sadece yarısı yerel olarak monte edilecekti.

Boeing 2025'in ana hedefini kaçırabilir


2025 yılı boyunca, Boeing Kelly Ortberg'in yeni CEO'su bir Ayda maksimum 737 38 teslimatın kadansıVe bu önümüzdeki ay. Zaten nitelikli bir tahmin “Çok iyimser” Ocak ayı başlarında gazetede Bernstein analistleri Guardian. İkincisi bunu zaten ilan etti “Boeing henüz iyileşme yolunda olduğunu göstermedi”. Çin'e paralel olarak, İrlandalı havayolu düşük maliyet Ryanairson zamanlarda 200 milyon yolcu (Mart 2024 ile Mart 2025 arasında) aştı, ayrıca 25 Boeing uçağının teslimatını geciktirmeyi düşündüğünü, dilimlenmiş Donald Trump tarafından.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Bloomberg