Çalışan görünümü, küçük 16 inç jantları ve otomatik şanzımanı ile yeni O2feel Jim katlanır elektrikli bisiklet kompaktlık ve pratiklik kartını oynuyor. İyi donanımlı ve multimodal kentsel yolculuklar için düşünülen Fransa'da tasarlanan bu VAE, akıllı USB-C pili ve güçlü frenlemesi ile ayırt edilir. Gerçek koşullarda test ettik.
Üç yıllık gelişme ve 2024'te Eurobike Show'da ilk görünümden sonra Jim nihayet piyasaya sürülüyor (3.000 Euro). İlk Vae için katlanırKuzey markası O2Feel, mevcut modeller 20 inç modelleri benimseme eğiliminde olduğunda, kompakt 16 inçlik tekerlekler sağlayarak rekabete karşı çıkmayı seçti; Brompton Electric G hattı veya Decathlon Btwin E Folcle 900 gibi. Böylece, küçük tekerleklerine sadık kalan orijinal elektrikli brompton felsefesini takip ediyor. Başka bir avantaj, testimizde kasabada çok pratik olduğu kanıtlanmış otomatik bir şanzımana sahiptir.
O2feel Jim. © JSZ – Haberler
Güzel kaplama ve eksiksiz ekipman
İlk izlenim Jim'i keşfederek (“Yolculuk benim” kısaltması) gibi görünüyor. Hat, pilin konumu ile önemli ölçüde arttırılırsa, örtüklere doğru arka göbeğe uzanan üst tüpü ile saflaştırılır. Bizim kopyamızdaki “flaş yeşili” resmi test güzel yapılmış. Ayrıca “Altın Saat Sarı” ve “Alacakaranlık Mavi” de mevcuttur.
O2feel Jim görünüyor. © JSZ – Haberler
Ekipman, çamurluklar, katlanır pedallar, 150 lümenden oluşan Lightskin UE2 ön aydınlatması ve fren algılama ile arka ışık ile nispeten tamamlanmıştır. Arka bagaj rafı yok, ancak direksiyon tüpünde ön tarafa yerleştirmek için bir sabitleme sistemi var.
Arkada, bisikletin katlandığında trampet modunda hareket etmesine izin vermek için dört tekerlek entegre edilmiştir. O zaman eyer tüpünü indirmemek ve ikincisini kendinizin yanında ilerletmek için bir sap olarak kullanmak yeterlidir. Treninizi bir istasyon platformunda almak için çok modlu bir kullanımın bir parçası olarak ultra pratik.
Katlandıktan sonra o2feel Jim bir arabası gibi itilebilir. © JSZ – Haberler
Güçlü frenler ve rakipsiz kullanım
Jim için seçilen bileşenler de değişikliktir. 16 inç jantlar, 1.75 inç bölümlük mükemmel Schwalbe Road Cruiser lastikleri ile donatılmıştır. Bitüme katılmak ve biraz rahatlık elde etmek için yolu filtrelemek için yeterli. Ancak özellikle fren tarafında, O2feel 160 mm Shimano MT410 hidrolik disk sistemi sağlayarak eksik değildi. Isırık ve güç orada ve iyi, sert fren olduğunu ve parmağa ve göze tepki verdiğini söyleyecek kadar. Bisikletin canlılığına iyi uyan bir kalite.
O2feel Jim'in frenleri çok etkilidir. © JSZ – Haberler
Bu küçük tekerlekleri seçerek, Wambrechies (Kuzey) üreticisi, katlanan vaesleri 20 inç modellerle donatma anının trendine aykırıdır. İşleme kesinlikle ilk dakikaları birleştiriyor, yönetim fiili son derece canlı. Ancak kriterleri alındıktan sonra, nihayet çok kullanışlı bir bisiklet pilotu takdir ediyoruz. Anında yanıt verir ve düşük dönüş yarıçapı, kentsel araba trafiğinde bir kişi olarak gizlice girmenizi sağlar. Özellikle fren kalitesi, sürdüğünde durabilmek için gerçek bir güvenlik hissi getiriyor. Orijinal elektrikli brompton (aynı tekerlek boyutuyla donatılmış) hislerini buluyoruz, ön tarafta direksiyonu artırma eğiliminde olan pil o kadar az.
Otomatik şanzıman ve mütevazı motor, ancak yeterli
Zincir eğitimi ve vites değiştiricinin olmaması, Jim'in tek bir hız olduğunu öne sürmemelidir. Bir katlanır model söz konusu olduğunda, bu çok açıkta kalan bileşeni kullanmak yerine, üretici bir otomatik şanzıman iki hızda. Bu doğrudan arka merkez içindeki Bafang H700 motoru ile entegre edilmiştir. Bu nedenle askıda hiçbir seçici veya hızları geçmek için dönen bir sap. Burada, görünüme bağlı olarak otomatik olarak seçilirler. Pedal çevirmeye başladığınızda, birincisi varsayılan olarak başlatılır ve ikincisi yaklaşık 10 km/s'ye gider. Durduğunuzda, birincisi yeniden canlanıyor ve zorlamadan ayrılmanıza izin veriyor. Basit ve çok etkili.
O2Feel Jim Zincir Eğitimi. © JSZ – Haberler
Özellikle Bafang motoru 35 nm'lik mütevazı bir tork olan bir model için rolünü mükemmel bir şekilde yerine getirdiğinden. En dik kıyılarda bir şimşek değilse, bunun için hiç yapılmaz. Hala %17 ile ultra dik bir yamaçta denemek için mengeneyi ittik! Orada, uyluklar motordan daha fazla watt sağlıyor, ancak gerçekten tepeye vardık. H700, düz veya engebeli profillerde daha rahattır, ancak daha fazla değildir ve böyle bir bisiklet için mantıklıdır. Davranışı oldukça hoş, başlangıç ve iyi kontrol edilen ilerleme sağlığı ile. Biraz duyuyoruz, ancak özellikle kentsel kullanım sırasında rahatsız edilmek için yeterli değil.
O2feel Jim'in Bafang motoru. © JSZ – Haberler
Geliştirmek için katlanır
Gerçekten bu bağlamda Jim ayrıcalıklı bir şekilde kullanılacaktır; Örneğin, işyerine bir istasyondan ulaşmak için. Bu multimodal kullanım için, bu nedenle üç noktada bükülebilir: direksiyon kolonu, soketten önce çerçeve ve bütünün altından geçen arka üçgen, Brompton yol. Bütün nispeten kompakttır (18 kg için 86 x 70 x 47 cm, 145 cm uzunluğunda açılmıştır), ancak güç pilini içeren torbanın taşınmasını gerektiren İngilizce modeline (57 x 59 x 27 cm) eşit değildir. Böylece, Btwin E kat 900 ile az çok aynı boyutları benimser, ancak yine de 10 santimetre genişlik ve 2 kg kazanır, bu da günlük manipülasyon bağlamında hiç ihmal edilemez.
O2feel Jim katlandı. © JSZ – Haberler
Pre -Series'in bir kopyası olan test modelimizde, her şey tamamen bu noktaya gelmedi. Arkadaki ön tekerleği sabitleyen mıknatıs, birleşik kalmaları için yeterince güçlü değildi. Her şeyden önce, çerçevede bulunan menteşe açıkça esneklikten yoksundu ve kullanımı çok zordu.
Ticari olarak sağlanan seri modellere tamamen ayarlanacak olan tanımlanmış ayrıntılar 02 hissi. Önemli olan başka bir detay, maalesef eyer tüpünde hiçbir ölçüt yok. Bu koşullar altında, doğru yüksekliğe ayarlama yaklaşık olarak ortaya çıkma sırasında yapılır. Bazen sadece düşmezsiniz ve bu yola çıkmaya çalışmayı gerektirir.
Sıkı USB-C Pili
Jim ise akıllı Ipowerbank USB-C pil sistemi ile puan kazanıyor. Ölçekte sadece 1,8 kg ile çok kompakttır ve rezerv olarak hizmet edebilir. USB bağlantı noktası aracılığıyla bağlanan, Lemmo'nun VAE One'da sunduklarına yakın kullanmak için bir akıllı telefon veya bilgisayarı şarj edebilirsiniz. Her şeyden önce, çok kompakt bir anker şarj cihazı sayesinde aynı bağlantı noktası üzerinden şarj olur. Bu nedenle, örneğin küçük bir özerkliği yeniden kazanmak için bir kafede bir mola sırasında bunu kolayca yapabileceğinizi hayal edebiliriz.
O2feel Jim'in pili. © JSZ – Haberler
Kompaktlığı gerçekten sadece 260 WH kapasitesine ihanet eder. Ama bize çok modlu kullanım bağlamında oldukça yeterli görünüyordu. O2Feel, en düşük yardım modunda 60 km menzili duyurursa, engebeli bir profilde maksimum modda yaklaşık 30 km elde ettik. Detay önemli olan, buradaki üretici LG hücrelerini kullanır – güvenilirlik garantisi – ve bu pili kendi tasarımının 4 yıl veya 40.000 kilometre garanti eder. Bu bileşenle ilgili bir problemin her zaman güçlü kısıtlamalara tabi olması durumunda ne görülmelidir.
Son olarak, bisiklet kaydetmek ve bakımını takip etmek için 02 hissi uygulamasının sunulduğunu unutmayın. Öte yandan, hiçbir bağlantı entegre edilmez.
Üç yıllık gelişme ve 2024'te Eurobike Show'da ilk görünümden sonra Jim nihayet piyasaya sürülüyor (3.000 Euro). İlk Vae için katlanırKuzey markası O2Feel, mevcut modeller 20 inç modelleri benimseme eğiliminde olduğunda, kompakt 16 inçlik tekerlekler sağlayarak rekabete karşı çıkmayı seçti; Brompton Electric G hattı veya Decathlon Btwin E Folcle 900 gibi. Böylece, küçük tekerleklerine sadık kalan orijinal elektrikli brompton felsefesini takip ediyor. Başka bir avantaj, testimizde kasabada çok pratik olduğu kanıtlanmış otomatik bir şanzımana sahiptir.

O2feel Jim. © JSZ – Haberler
Güzel kaplama ve eksiksiz ekipman
İlk izlenim Jim'i keşfederek (“Yolculuk benim” kısaltması) gibi görünüyor. Hat, pilin konumu ile önemli ölçüde arttırılırsa, örtüklere doğru arka göbeğe uzanan üst tüpü ile saflaştırılır. Bizim kopyamızdaki “flaş yeşili” resmi test güzel yapılmış. Ayrıca “Altın Saat Sarı” ve “Alacakaranlık Mavi” de mevcuttur.

O2feel Jim görünüyor. © JSZ – Haberler
Ekipman, çamurluklar, katlanır pedallar, 150 lümenden oluşan Lightskin UE2 ön aydınlatması ve fren algılama ile arka ışık ile nispeten tamamlanmıştır. Arka bagaj rafı yok, ancak direksiyon tüpünde ön tarafa yerleştirmek için bir sabitleme sistemi var.
Arkada, bisikletin katlandığında trampet modunda hareket etmesine izin vermek için dört tekerlek entegre edilmiştir. O zaman eyer tüpünü indirmemek ve ikincisini kendinizin yanında ilerletmek için bir sap olarak kullanmak yeterlidir. Treninizi bir istasyon platformunda almak için çok modlu bir kullanımın bir parçası olarak ultra pratik.

Katlandıktan sonra o2feel Jim bir arabası gibi itilebilir. © JSZ – Haberler
Güçlü frenler ve rakipsiz kullanım
Jim için seçilen bileşenler de değişikliktir. 16 inç jantlar, 1.75 inç bölümlük mükemmel Schwalbe Road Cruiser lastikleri ile donatılmıştır. Bitüme katılmak ve biraz rahatlık elde etmek için yolu filtrelemek için yeterli. Ancak özellikle fren tarafında, O2feel 160 mm Shimano MT410 hidrolik disk sistemi sağlayarak eksik değildi. Isırık ve güç orada ve iyi, sert fren olduğunu ve parmağa ve göze tepki verdiğini söyleyecek kadar. Bisikletin canlılığına iyi uyan bir kalite.

O2feel Jim'in frenleri çok etkilidir. © JSZ – Haberler
Bu küçük tekerlekleri seçerek, Wambrechies (Kuzey) üreticisi, katlanan vaesleri 20 inç modellerle donatma anının trendine aykırıdır. İşleme kesinlikle ilk dakikaları birleştiriyor, yönetim fiili son derece canlı. Ancak kriterleri alındıktan sonra, nihayet çok kullanışlı bir bisiklet pilotu takdir ediyoruz. Anında yanıt verir ve düşük dönüş yarıçapı, kentsel araba trafiğinde bir kişi olarak gizlice girmenizi sağlar. Özellikle fren kalitesi, sürdüğünde durabilmek için gerçek bir güvenlik hissi getiriyor. Orijinal elektrikli brompton (aynı tekerlek boyutuyla donatılmış) hislerini buluyoruz, ön tarafta direksiyonu artırma eğiliminde olan pil o kadar az.
Otomatik şanzıman ve mütevazı motor, ancak yeterli
Zincir eğitimi ve vites değiştiricinin olmaması, Jim'in tek bir hız olduğunu öne sürmemelidir. Bir katlanır model söz konusu olduğunda, bu çok açıkta kalan bileşeni kullanmak yerine, üretici bir otomatik şanzıman iki hızda. Bu doğrudan arka merkez içindeki Bafang H700 motoru ile entegre edilmiştir. Bu nedenle askıda hiçbir seçici veya hızları geçmek için dönen bir sap. Burada, görünüme bağlı olarak otomatik olarak seçilirler. Pedal çevirmeye başladığınızda, birincisi varsayılan olarak başlatılır ve ikincisi yaklaşık 10 km/s'ye gider. Durduğunuzda, birincisi yeniden canlanıyor ve zorlamadan ayrılmanıza izin veriyor. Basit ve çok etkili.

O2Feel Jim Zincir Eğitimi. © JSZ – Haberler
Özellikle Bafang motoru 35 nm'lik mütevazı bir tork olan bir model için rolünü mükemmel bir şekilde yerine getirdiğinden. En dik kıyılarda bir şimşek değilse, bunun için hiç yapılmaz. Hala %17 ile ultra dik bir yamaçta denemek için mengeneyi ittik! Orada, uyluklar motordan daha fazla watt sağlıyor, ancak gerçekten tepeye vardık. H700, düz veya engebeli profillerde daha rahattır, ancak daha fazla değildir ve böyle bir bisiklet için mantıklıdır. Davranışı oldukça hoş, başlangıç ve iyi kontrol edilen ilerleme sağlığı ile. Biraz duyuyoruz, ancak özellikle kentsel kullanım sırasında rahatsız edilmek için yeterli değil.

O2feel Jim'in Bafang motoru. © JSZ – Haberler
Geliştirmek için katlanır
Gerçekten bu bağlamda Jim ayrıcalıklı bir şekilde kullanılacaktır; Örneğin, işyerine bir istasyondan ulaşmak için. Bu multimodal kullanım için, bu nedenle üç noktada bükülebilir: direksiyon kolonu, soketten önce çerçeve ve bütünün altından geçen arka üçgen, Brompton yol. Bütün nispeten kompakttır (18 kg için 86 x 70 x 47 cm, 145 cm uzunluğunda açılmıştır), ancak güç pilini içeren torbanın taşınmasını gerektiren İngilizce modeline (57 x 59 x 27 cm) eşit değildir. Böylece, Btwin E kat 900 ile az çok aynı boyutları benimser, ancak yine de 10 santimetre genişlik ve 2 kg kazanır, bu da günlük manipülasyon bağlamında hiç ihmal edilemez.

O2feel Jim katlandı. © JSZ – Haberler
Pre -Series'in bir kopyası olan test modelimizde, her şey tamamen bu noktaya gelmedi. Arkadaki ön tekerleği sabitleyen mıknatıs, birleşik kalmaları için yeterince güçlü değildi. Her şeyden önce, çerçevede bulunan menteşe açıkça esneklikten yoksundu ve kullanımı çok zordu.
Ticari olarak sağlanan seri modellere tamamen ayarlanacak olan tanımlanmış ayrıntılar 02 hissi. Önemli olan başka bir detay, maalesef eyer tüpünde hiçbir ölçüt yok. Bu koşullar altında, doğru yüksekliğe ayarlama yaklaşık olarak ortaya çıkma sırasında yapılır. Bazen sadece düşmezsiniz ve bu yola çıkmaya çalışmayı gerektirir.
Sıkı USB-C Pili
Jim ise akıllı Ipowerbank USB-C pil sistemi ile puan kazanıyor. Ölçekte sadece 1,8 kg ile çok kompakttır ve rezerv olarak hizmet edebilir. USB bağlantı noktası aracılığıyla bağlanan, Lemmo'nun VAE One'da sunduklarına yakın kullanmak için bir akıllı telefon veya bilgisayarı şarj edebilirsiniz. Her şeyden önce, çok kompakt bir anker şarj cihazı sayesinde aynı bağlantı noktası üzerinden şarj olur. Bu nedenle, örneğin küçük bir özerkliği yeniden kazanmak için bir kafede bir mola sırasında bunu kolayca yapabileceğinizi hayal edebiliriz.

O2feel Jim'in pili. © JSZ – Haberler
Kompaktlığı gerçekten sadece 260 WH kapasitesine ihanet eder. Ama bize çok modlu kullanım bağlamında oldukça yeterli görünüyordu. O2Feel, en düşük yardım modunda 60 km menzili duyurursa, engebeli bir profilde maksimum modda yaklaşık 30 km elde ettik. Detay önemli olan, buradaki üretici LG hücrelerini kullanır – güvenilirlik garantisi – ve bu pili kendi tasarımının 4 yıl veya 40.000 kilometre garanti eder. Bu bileşenle ilgili bir problemin her zaman güçlü kısıtlamalara tabi olması durumunda ne görülmelidir.
Son olarak, bisiklet kaydetmek ve bakımını takip etmek için 02 hissi uygulamasının sunulduğunu unutmayın. Öte yandan, hiçbir bağlantı entegre edilmez.

Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()