Nintendo, yeni hibrid konsolu Switch 2.'nin lansmanının kenarlarında yuvarlak bir masa düzenlemişti. Üç kalkınma yetkilisi basın sorularına cevap verebildi ve bizi dört ilginç noktada aydınlattı.
Paris'teki Switch 2 soket etkinliğinde, Haberler, New York'tan video konferansında Nintendo konsolunun tasarımcılarını bir araya getiren yuvarlak bir masaya katılabildi. Switch halefi hakkında beş ilginç gerçek öğrendik.
EShop sonunda kürek çekmeyi durduracak
Sanal Switch 1 sanal mağazasının özellikle çok büyük bir sırada olduğu bilinmektedir. Ve mevcut Switch 2'nin yapımcısı Kaouichi Kawamato, buna göre bu yüzden kişisel olarak hayal kırıklığına uğradı. “Kuşkusuz bunu söylemek benim açımdan biraz tartışmalı, ancak Wii'de, dükkan muhtemelen en çok başlattığım uygulama, sesi ve animasyonları takdir ettim ve bu yüzden deneyimin Switch 2'de iyi gittiğinden emin olmak istedim.
Mario Kart World © Haberler
Testuya Sasaki, neredeyse kurnaz: “Bu istekle, ağ hizmetleri, altyapı, uygulama sunucuları, müşteri kısmı oluşturan ekip … herkes mutlu olmaya çalıştı”
Fare modu, uyluklarında oynamak için tasarlanmıştır
Fare modu yayılıyor, aynı zamanda konsolun yapımcısı Kaouichi Kawamato gibi görünüyor. Açıkladı: PC oyunları oynadım ve fare deneyiminin eğlenceli olduğunu düşündüm. Çok ilgi çekici. Kendi kendime dedim ve onu Switch 2'ye getirebilirsek? »»
Konsol geliştirme döneminde, ekip hala bir oturma odası konsolunda çalıştıklarını hatırladı. İlk olarak sehpanın kullanımını düşündüler, ancak “genel olarak masanın oldukça uzak” olduğunu çabucak fark ettiler. Daha sonra başka bir çözüm buldular: “Dizlerin üzerinde oynayabilmemiz için ayarlamalar yaptık.» »
Switch 2 neden böyle olarak adlandırılıyor?
Nintendo Switch 2 neden öyle? Gerçekten de, Nintendo, tabiri caizse, bir konsolu bir öncekinin doğrudan bir dizisi olarak bırakmadı, en azından böyle bir şekilde ifade eden bir isimle değil.
Konsolun teknik direktörü Testuya Sasaki açıkladı: Nintendo'nun konsollarının isimlerini takip ettiği bir diyagram yok, ancak bu kez seçilen kişiyi takip etmeyi hiç seçmediğimiz doğru. Gelişim yılları boyunca, bu konuda birkaç kez konuştuk. Süreç aşağıdaki gibi gerçekleşti: Toplandık, beyin fırtınası yapmaya çalıştık, sonra hiçbir şey bulamadık. Böylece toplandık, beyinimiz var ve hiçbir şey bulamadık ve bu süreci muhtemelen birkaç yıl tekrarladık. (gülüyor) “
Nintendo Switch 2 © Haberler
Yönetmen ayrıca Super Nintendo Switch adı fikri hakkında yorum yaptı. “Süper Nintendo Switch bir fikir olarak ortaya çıktı, ancak onu tutmadık ve döngü devam etti. Ekibin bunu reddettiğini savundu, çünkü süper NES'in NES oyunlarıyla uyumlu olmadığı gerçeğiyle çelişecekti.” Nintendo Switch'in yeni standardı yansıtmak istedik. »»
Bluetooth antenleri daha büyük
Nintendo, konsol tarafından desteklenen Bluetooth üretimini detaylandırmadı. Teknik Direktör bunu iletmek istemedi, ancak yine de “Bluetooth'un anahtar 2'de geliştiğini” savundu. Cevabını biraz geliştirmek için çok ilginç bir nokta ekledi: “Kablosuz işlevler cihazın büyüklüğüne çok bağlı. Anten ne kadar büyük olursa, o kadar nitel. Konsol daha büyük olduğu için Bluetooth'un geliştiğini göreceksiniz.”
Paris'teki Switch 2 soket etkinliğinde, Haberler, New York'tan video konferansında Nintendo konsolunun tasarımcılarını bir araya getiren yuvarlak bir masaya katılabildi. Switch halefi hakkında beş ilginç gerçek öğrendik.
Ayrıntılı olarak, mevcut üç tasarımcı:Ayrıca okuyun: Nintendo Switch 2: Teknik Mükemmellik ve Endüstriyel Felaket Arasında 8 Oyun oynadık
- Testuya Sasaki, Donanım Tasarım Lideri;
- Kouichi Kawamoto, yapımcı;
- Takuhiro Dohta, yönetmen.
EShop sonunda kürek çekmeyi durduracak
Sanal Switch 1 sanal mağazasının özellikle çok büyük bir sırada olduğu bilinmektedir. Ve mevcut Switch 2'nin yapımcısı Kaouichi Kawamato, buna göre bu yüzden kişisel olarak hayal kırıklığına uğradı. “Kuşkusuz bunu söylemek benim açımdan biraz tartışmalı, ancak Wii'de, dükkan muhtemelen en çok başlattığım uygulama, sesi ve animasyonları takdir ettim ve bu yüzden deneyimin Switch 2'de iyi gittiğinden emin olmak istedim.

Mario Kart World © Haberler
Testuya Sasaki, neredeyse kurnaz: “Bu istekle, ağ hizmetleri, altyapı, uygulama sunucuları, müşteri kısmı oluşturan ekip … herkes mutlu olmaya çalıştı”
Fare modu, uyluklarında oynamak için tasarlanmıştır
Fare modu yayılıyor, aynı zamanda konsolun yapımcısı Kaouichi Kawamato gibi görünüyor. Açıkladı: PC oyunları oynadım ve fare deneyiminin eğlenceli olduğunu düşündüm. Çok ilgi çekici. Kendi kendime dedim ve onu Switch 2'ye getirebilirsek? »»
Konsol geliştirme döneminde, ekip hala bir oturma odası konsolunda çalıştıklarını hatırladı. İlk olarak sehpanın kullanımını düşündüler, ancak “genel olarak masanın oldukça uzak” olduğunu çabucak fark ettiler. Daha sonra başka bir çözüm buldular: “Dizlerin üzerinde oynayabilmemiz için ayarlamalar yaptık.» »
Switch 2 neden böyle olarak adlandırılıyor?
Nintendo Switch 2 neden öyle? Gerçekten de, Nintendo, tabiri caizse, bir konsolu bir öncekinin doğrudan bir dizisi olarak bırakmadı, en azından böyle bir şekilde ifade eden bir isimle değil.
Konsolun teknik direktörü Testuya Sasaki açıkladı: Nintendo'nun konsollarının isimlerini takip ettiği bir diyagram yok, ancak bu kez seçilen kişiyi takip etmeyi hiç seçmediğimiz doğru. Gelişim yılları boyunca, bu konuda birkaç kez konuştuk. Süreç aşağıdaki gibi gerçekleşti: Toplandık, beyin fırtınası yapmaya çalıştık, sonra hiçbir şey bulamadık. Böylece toplandık, beyinimiz var ve hiçbir şey bulamadık ve bu süreci muhtemelen birkaç yıl tekrarladık. (gülüyor) “

Nintendo Switch 2 © Haberler
Yönetmen ayrıca Super Nintendo Switch adı fikri hakkında yorum yaptı. “Süper Nintendo Switch bir fikir olarak ortaya çıktı, ancak onu tutmadık ve döngü devam etti. Ekibin bunu reddettiğini savundu, çünkü süper NES'in NES oyunlarıyla uyumlu olmadığı gerçeğiyle çelişecekti.” Nintendo Switch'in yeni standardı yansıtmak istedik. »»
Bluetooth antenleri daha büyük
Nintendo, konsol tarafından desteklenen Bluetooth üretimini detaylandırmadı. Teknik Direktör bunu iletmek istemedi, ancak yine de “Bluetooth'un anahtar 2'de geliştiğini” savundu. Cevabını biraz geliştirmek için çok ilginç bir nokta ekledi: “Kablosuz işlevler cihazın büyüklüğüne çok bağlı. Anten ne kadar büyük olursa, o kadar nitel. Konsol daha büyük olduğu için Bluetooth'un geliştiğini göreceksiniz.”
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()