Microsoft, uygulamalarını, işlevlerini ve hizmetlerini mümkün olan en karışık şekilde vaftiz etmek için vücuda saptanan bu kötü alışkanlığa sahiptir. Ve Copilot bir istisna değildir: Bu adın arkasında, kapasiteleri ve kullanıcılara sunulan olanakları üzerinde sanatsal bir belirsizliği koruyan çok hizmetlerin arkasında buluyoruz. Bir Amerikan Reklam Kuruluşu Örgütü Microsoft İletişim ve Pazarlamada değişiklikler talep etti.
O mu CO -Pilot Verimlilikte mi büyüyorsunuz? Microsoft Özellikle yayıncının abonelik satabileceği şirketler için açıkça sağlar. Ancak BBB Ulusal Programları için bir reklam organı olan Ulusal Reklam Bölümü (NAD), Microsoft'un AI'sının üretken kapasiteleri üzerindeki iletişiminde değişiklikler istiyor.
Microsoft, Copilot'un verimlilik vaatlerini aştı
Verimlilik kazanımları ile ilgili genel onaylar NAD tarafından sorunlu kabul edilmiştir. Microsoft, kullanıcıların % 67 ila 75'inin birkaç haftalık kullanımdan sonra daha üretken hissettiğini savunuyor. Bu rakamlar, içsel bir çalışmaya dayanarak, nesnel olarak ölçülen bir kazançtan ziyade öznel bir algıyı yansıtır. Bu beyanların gözden geçirilmesi veya en azından anketin kökeni hakkında ayrıntılarla eşlik etmesi gerekecektir.
Başka bir hassas nokta: İşletme ile işleyen bir araç olarak sunulan vaatler ” akıcı bir şekilde »Farklı uygulamalar arasında. NAD, bu formülasyonun yanıltıcı olabileceğine inanıyor, çünkü mesajlaşma uygulaması belirli görevleri yerine getirmek için Copilot'tan daha fazla manuel adım gerektiriyor. Bu nedenle Microsoft, araçlar arasındaki işlevsel farklılıkları açıklamaya davet edilir.
NAD, “Copilot” adının genel kullanımının hem Word, Excel vb. Microsoft'un iletişiminde net bir ayrımın olmaması, Copilot'un tüm sürümlerinin aynı şekilde çalıştığına inanıyor, bu durum böyle değil.
Her şey tamamen siyah değil. Kuruluş, Microsoft'un Copilot'un dosyalardan içeriği özetleme, yazma ve yeniden şekillendirme yeteneği hakkındaki iddialarının genellikle kurulduğunu kabul etti. NAD'ye göre, şirket aracın teknik sınırlarını (dosya türleri, boyut vb.) Sistematik olarak belirtmemiş olsa bile, bunlar kullanımları önemli ölçüde etkilemez.
Grup, NAD'ın tüm sonuçlarına katılmadıklarını, ancak özellikle reklam mesajlarının netliğini artırmak için önerilere uyacağını söyledi.
“AI PC” i Acı, Kullanıcıdan Çıkarın: Intel ve Microsoft AI, tüketicileri baştan çıkarmaya çalışıyor
Bebek
O mu CO -Pilot Verimlilikte mi büyüyorsunuz? Microsoft Özellikle yayıncının abonelik satabileceği şirketler için açıkça sağlar. Ancak BBB Ulusal Programları için bir reklam organı olan Ulusal Reklam Bölümü (NAD), Microsoft'un AI'sının üretken kapasiteleri üzerindeki iletişiminde değişiklikler istiyor.
Microsoft, Copilot'un verimlilik vaatlerini aştı
Verimlilik kazanımları ile ilgili genel onaylar NAD tarafından sorunlu kabul edilmiştir. Microsoft, kullanıcıların % 67 ila 75'inin birkaç haftalık kullanımdan sonra daha üretken hissettiğini savunuyor. Bu rakamlar, içsel bir çalışmaya dayanarak, nesnel olarak ölçülen bir kazançtan ziyade öznel bir algıyı yansıtır. Bu beyanların gözden geçirilmesi veya en azından anketin kökeni hakkında ayrıntılarla eşlik etmesi gerekecektir.
Başka bir hassas nokta: İşletme ile işleyen bir araç olarak sunulan vaatler ” akıcı bir şekilde »Farklı uygulamalar arasında. NAD, bu formülasyonun yanıltıcı olabileceğine inanıyor, çünkü mesajlaşma uygulaması belirli görevleri yerine getirmek için Copilot'tan daha fazla manuel adım gerektiriyor. Bu nedenle Microsoft, araçlar arasındaki işlevsel farklılıkları açıklamaya davet edilir.
NAD, “Copilot” adının genel kullanımının hem Word, Excel vb. Microsoft'un iletişiminde net bir ayrımın olmaması, Copilot'un tüm sürümlerinin aynı şekilde çalıştığına inanıyor, bu durum böyle değil.
Her şey tamamen siyah değil. Kuruluş, Microsoft'un Copilot'un dosyalardan içeriği özetleme, yazma ve yeniden şekillendirme yeteneği hakkındaki iddialarının genellikle kurulduğunu kabul etti. NAD'ye göre, şirket aracın teknik sınırlarını (dosya türleri, boyut vb.) Sistematik olarak belirtmemiş olsa bile, bunlar kullanımları önemli ölçüde etkilemez.
Grup, NAD'ın tüm sonuçlarına katılmadıklarını, ancak özellikle reklam mesajlarının netliğini artırmak için önerilere uyacağını söyledi.
“AI PC” i Acı, Kullanıcıdan Çıkarın: Intel ve Microsoft AI, tüketicileri baştan çıkarmaya çalışıyor
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Bebek