Mediapart'ın haberine göre hükümet, 2027 yılına kadar sürecek olan 2 milyar avroluk iddialı bisiklet planına son verme kararı aldı.
Tamamen düz bir bisiklet planı mı? Buna göre Medya bölümü 29 Ekim Salı günü, hükümetin yaklaşık 2 milyar avroluk fon sağlayan ve Fransa'da bisiklet kullanımını kolaylaştırması beklenen 2023-2027 ana bisiklet planı durma noktasına gelecek.
Mayıs 2023’te hükümet bu benzeri görülmemiş yatırımı büyük bir tantanayla sundu” altyapı, güvenlik ve bisiklet eğitimi için », “ herkesin erişimine açık olmalı “. Her yıl yaklaşık 250 milyon ” bisiklet tesislerinin gelişiminin hızlandırılması “.
Ulaştırma Bakanlığı yorum yapmak istemiyor
Geçen yıla kadar da plan uygulamaya konuldu. “Bisiklet bölgeleri için çağrı” sistemi, örneğin topluluklar arası faaliyetlere izin verir. düşük ve orta yoğunluk » Bisiklet altyapı projelerinde yardımlardan faydalanmak. 2023 yılında 27 belediye 125 milyon avroya yakın yardımdan yararlanacak. Ancak o zamandan beri Olimpiyat Oyunları sona erdi ve Barnier hükümeti tasarruf arayışında.
Medya bölümü Ekolojik Geçiş Bakanlığı'nın 2024 yılı başında internet sitesinde yeni çağrının şu şekilde olacağını belirttiği belirtiliyor: Nisan ayında piyasaya sürüldü “. Ancak meslektaşımızın yazdığı gibi, geçen Eylül ayında bu söz silindi. Yani artık “Bisiklet alanları çağrısı” sistemi yok. Bisiklet planının diğer yönleri, hatta bisiklet planının tamamı da gitti mi?
Araştırmacı medyanın temasa geçtiği Ulaştırma Bakanlığı yorumda bulunmak istemedi. Ancak Fransa Belediye Başkanları Birliği'nin (AMF) ulaştırma komisyonu eş başkanı Frédéric Cuillerier'e göre Medya bölümü“ Bisiklet Planı soruşturmasında şu anda 400 dosya donduruldu » – planlanan 125 milyon avronun bir kısmının alınması beklenen topluluklardan gelen talepler. İkincisi bunun ortadan kaybolmasından üzüntü duyuyor ” oldukça olağanüstü bir artış » yapmak “ para tasarrufu “.
Görevden alma mı, personel azaltma mı yoksa duraklatma mı?
Bu gerçekten bir silme mi, azaltma mı, yoksa duraklama mı? Ulaştırma Bakanı François Durovray'den resmi bir yanıt beklenirken, 2025 mali tasarısı pek de iyiye işaret değil.
“Bisiklet ve yürüyüş” planı için ödeme kredileri (CP) üçte bir oranında azaltıldı ve Bisiklet Planı için taahhüt yetkileri 2024'te 304 milyondan sıfır avroya düştü, ayrıntılar Medya bölümü. Ve eğer değişiklikler bu iki noktayı değiştirmeye çalıştıysa, bunlar reddedildi.
Tamamen düz bir bisiklet planı mı? Buna göre Medya bölümü 29 Ekim Salı günü, hükümetin yaklaşık 2 milyar avroluk fon sağlayan ve Fransa'da bisiklet kullanımını kolaylaştırması beklenen 2023-2027 ana bisiklet planı durma noktasına gelecek.
Mayıs 2023’te hükümet bu benzeri görülmemiş yatırımı büyük bir tantanayla sundu” altyapı, güvenlik ve bisiklet eğitimi için », “ herkesin erişimine açık olmalı “. Her yıl yaklaşık 250 milyon ” bisiklet tesislerinin gelişiminin hızlandırılması “.
“ Akaryakıt ve otomobile çok fazla desteğin olduğu bir dönemde, diğer kullanımları da desteklediğimizi göstermek önemli. », geçen yıl dönemin Ulaştırma Bakanı, meslektaşlarımıza şöyle anlattı: Parisli. 2024 Olimpiyat Oyunları'nın açılışından önce de hedef bisiklet konusunda örnek bir ülke olmaktı.Ayrıca okuyun: En iyi elektrikli bisikletler: 2024'te hangi modelleri seçmeli
Ulaştırma Bakanlığı yorum yapmak istemiyor
Geçen yıla kadar da plan uygulamaya konuldu. “Bisiklet bölgeleri için çağrı” sistemi, örneğin topluluklar arası faaliyetlere izin verir. düşük ve orta yoğunluk » Bisiklet altyapı projelerinde yardımlardan faydalanmak. 2023 yılında 27 belediye 125 milyon avroya yakın yardımdan yararlanacak. Ancak o zamandan beri Olimpiyat Oyunları sona erdi ve Barnier hükümeti tasarruf arayışında.
Medya bölümü Ekolojik Geçiş Bakanlığı'nın 2024 yılı başında internet sitesinde yeni çağrının şu şekilde olacağını belirttiği belirtiliyor: Nisan ayında piyasaya sürüldü “. Ancak meslektaşımızın yazdığı gibi, geçen Eylül ayında bu söz silindi. Yani artık “Bisiklet alanları çağrısı” sistemi yok. Bisiklet planının diğer yönleri, hatta bisiklet planının tamamı da gitti mi?
Araştırmacı medyanın temasa geçtiği Ulaştırma Bakanlığı yorumda bulunmak istemedi. Ancak Fransa Belediye Başkanları Birliği'nin (AMF) ulaştırma komisyonu eş başkanı Frédéric Cuillerier'e göre Medya bölümü“ Bisiklet Planı soruşturmasında şu anda 400 dosya donduruldu » – planlanan 125 milyon avronun bir kısmının alınması beklenen topluluklardan gelen talepler. İkincisi bunun ortadan kaybolmasından üzüntü duyuyor ” oldukça olağanüstü bir artış » yapmak “ para tasarrufu “.
Görevden alma mı, personel azaltma mı yoksa duraklatma mı?
Bu gerçekten bir silme mi, azaltma mı, yoksa duraklama mı? Ulaştırma Bakanı François Durovray'den resmi bir yanıt beklenirken, 2025 mali tasarısı pek de iyiye işaret değil.
“Bisiklet ve yürüyüş” planı için ödeme kredileri (CP) üçte bir oranında azaltıldı ve Bisiklet Planı için taahhüt yetkileri 2024'te 304 milyondan sıfır avroya düştü, ayrıntılar Medya bölümü. Ve eğer değişiklikler bu iki noktayı değiştirmeye çalıştıysa, bunlar reddedildi.
Ayrıca okuyun: Strava'ya göre Vélotaf, Fransa'da 30.000 ton CO2 tasarrufu sağladı
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.