Hız kaybı, Samsung patronuna göre “yürüyüş veya güverte” moduna geçmeli

acidizing

New member
Samsung'un patronu, yan kuruluş liderleriyle alarm veriyor ve savaş benzeri bir zihniyete girmelerini engelliyor. Söz konusu, çeşitli stratejik sektörlerde aşağı yönlü satışlar.



Neredeyse 15 yıldır, Samsung, Koreli'nin kendisini işgal etmediğinde akıllı telefon satıcılarının ilk yerinden çok uzak olmamıştır. Ancak Seul'in şirketi sadece Galaxy S25 Uitra'nın arkasındaki dev değil. Şirket ayrıca ekranları veya DRAM ile televizyonlarda veya bileşen pazarında hakimdir.

Hangi Samsung Galaxy Telefon Seçmeli: 2025'te En İyi Akıllı Telefonlar
Ancak herkesin bildiği gibi, iş dünyasında, rüzgar çok hızlı dönebilir. Artık teknoloji tarihine, birkaç yıl içinde bir sektörün bu büyük liderlerinin hikayelerini saymıyoruz. Patron Troll yüzünden yol alıyor gibi görünen IBM, Nokia, Blackberry veya daha yakın zamanda Tesla'dan alıntı yapalım.

Patron, 2.000 iştirak liderini uyarıyor


2000 yılı iştirake hitap eden bir video mesajında, Samsung Electronics Başkanı (tüketiciler için ürünlerden sorumlu şube) Lee Jae-yong bir zihniyet benimsemesini istedi. altın yapmak İngilizcede, “yürüme ya da ölen” ya da “yaşam ya da ölüm meselesi” olarak bir zihniyet olarak tercüme edilebilir.

İşte bağlamda tam cümle:

“Samsung bir hayatta kalma sorunuyla karşı karşıya. […]. Anında kârdan ödün vermeyi gerektirse bile, geleceğe yatırım yapmalıyız. »»
Half Mast'ta satışlara karşı askerleri motive etmek için bir kartvizit


Bu alarmist terimi en azını söylemek için haklı çıkarmak için, Patron, şirketin yeni yapay zeka çağının yarattığı yoğun zorluklarla karşı karşıya olduğunu açıklıyor, Kore gazetesinden alıntı yapıyor Yonhap Haberleri. Ve bu ultra galaksi S25'in kartonuna rağmen.

Bildirge, yöneticilere adanmış bir iş semineri sırasında gerçekleşti. Her biri bu kelimelerin kazındığı bir kartvizit aldı: “Samsung üyeleri, bir kriz durumunda güçlü, tersine dönme ve rekabette vahşi.

Etkinlik raporunda yayınlanan Kore firmasının son sonuçları şüphesiz yönetici tarafından belirtilen bu baskı ile ilgisi yoktur. Gerçekten de, en stratejik sektörlerin hepsi aşağı doğru. Samsung, televizyonlarda 2023'te pazar payının % 30,1'inden 2024'te % 28,3'e yükseldi. Akıllı telefonlar için aynı dinamik, dünya çapında % 19,7'den % 18,3'e yükseldi. DRAM'a gelince, aynı dönemde % 42.2'den % 41.5'e önemli bir düşüş kaydetti.

Kısa vadede Samsung hakkında çok fazla endişelenmeyin, bu da şüphesiz yukarıda belirtilen pazarlara hakim olmaya devam ediyor. Lee Jae-Yong'un kaygısı kesinlikle, daha stratejik bir vizyonda, gelecekte orta ve uzun vadede taşır. Samsung yerini korumak istiyorsa, bunu hak etmek zorunda kalacak.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.
Kaynak :

Yonhap Haberleri