“Geçmiş bitmedi”

acidizing

New member
Volkswagen grubunun elektrikli otomobillerin geliştirilmesine ayırdığı 180 milyar avronun 60 milyarı, hibrit, benzinli ve dizel motorların genişletilmesi için nihai olarak ödenecek. Skoda'nın bu bütçeye dikkat etmesi gerekiyor ancak bu gelişmeden tüm grubun faydalanması gerekiyor. Termal motor pazarının önünde hâlâ parlak bir gelecek var.



Ford ve Mercedes-Benz'in ardından elektrikli otomobiller ve termik motorların kullanımdan kaldırılması konusundaki stratejisini gözden geçirme sırası Volkswagen grubuna geldi. Skoda, Audi, Seat, Cupra, hatta Porsche, Bentley ve Lamborghini markalarının sahibi grup, tarih ertelemeden veya bir hedef altına sınır çizmeden yeni termal termal sistemlerin geliştirilmesine 60 milyar avroya varan yatırım yapacağını açıkladı. motorlar.

Bu duyurunun ardından Volkswagen CFO'su ve COO'su Arno Antlitz şunları doğruladı: “Gelecek elektrikte”ancak bunu belirterek nitelendirdi “geçmiş bitmedi”.

Bu fonları bulmak için Volkswagen sembolik olarak elektrikli otomobilin geliştirilmesine ayrılan 180 milyar avroluk zarftan yararlandı. Bu nedenle bütçenin üçte biri yönlendirilecek ve Skoda'da kullanılacak. Çek markası, CO2 ve ince parçacık emisyonları açısından giderek katılaşan standartlara rağmen onaylanabilecek küçük, ekonomik motorların piyasaya sürülmesini sağlamak için grup tarafından seçildi.

Bu 60 milyar avroluk zarf, Volkswagen'in 2035 yılında termik motorların tamamen piyasadan çekileceğinden şüphe duyan üreticiler arasına katılmasını hayal edecek kadar yüksek. Mercedes, Şubat ayında termal enerjiyi on yılın sonuna kadar geri çekme hedefinin altına bir çizgi çekti. ve bunu şu gerçekle haklı çıkardı: “Geçiş hızını müşteriler ve piyasa koşulları belirleyecek”. Başlangıçta Volkswagen'in hedefi 2030'da %100 elektriğe yönelik hacimlerin %80'ine ulaşmaktı.

B segmenti modellerde benzin ve dizelin yeniden başlatılması


Bu tutar, düşük elektrik talebini karşılayacak gerçek bir uzun vadeli yatırımın tek kanıtı değil. Aynı zamanda, termal motorun gelişimi de yavaşlamıştı ve bugün, onu yeniden piyasaya sürmek söz konusu; bu da özellikle tanımı gereği daha az tepkili olan Volkswagen gibi geleneksel ve devasa bir grup için zaman alıyor. Bu programlardan çıkması gereken motorlar ağırlıklı olarak B segmentine, şehir içinde konforlu binek modellere ve küçük aile turlarına yönelik olacak.

Öte yandan Volkswagen, yeni nesil termal modelleri piyasaya sürmeyi düşünmüyor, sadece bunların piyasadan çıkışını erteliyor. Tahsis edilen bütçeyle, fikir esas olarak yeniden şekillendirmeyi başlatmak olacaktır. Şimdiye kadar T-Roc ve Tiguan'ın küçük güncellemelerden yararlandığını ancak kendi aralıklarında benzinli ve dizel versiyonlarını koruduğunu zaten gördük.

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.