Emmanuel Macron'un elektrikli arabasını test ettik

accur

New member
General de Gaulle altında başlayan ve beşinci Cumhuriyet'in birkaç başkanıyla düzenli olarak devam eden bir gelenektir: élysée'nin resmi bir otomobili olarak DS. 8 Mayıs'ta, Mütareke kutlamaları sırasında Emmanuel Macron, Electric'te birincisi olan yeni koçunu, yıl sonuna kadar olağan için yollara gelecek olan yüksek uçlu sedan olan DS N ° 8 ile genişletme şansına sahipti. Ancak bu yeni DS N ° 8'i test edebilen sadece cumhurbaşkanı değil, aynı zamanda yeni başkanlık arabasını test etmek için markanın Cenevre Gölü ve İsviçre'deki Joux Vadisi arasındaki uluslararası denemelerine katılabildik.

DS Testi N ° 8 14

© Başkanlık DS'den önce / sonra – Haberler

Tabii ki, 8 Mayıs'ta Champs-élysées'e inen model ile test versiyonumuz arasında birkaç fark vardır, ancak burada ve orada birkaç özel tasarım anahtarı, protokol ekipmanı ve koruma artıkları dışında, benzerlikler çok sayıda, aynı teknik sayfadan başlar. Bu DS No. 8 değerinde nedir, Emmanuel Macron otomatik konularda montajın çözülmesinden daha mantıklı bir seçim yaptı? Bunlar, kendimize DS n ° 8 direksiyonunun arkasında sorduğumuz ve 750 km özerkliğe ulaşan ilk Fransız elektrikli otomobilin bu testinde cevaplayacağımız sorular.

DS Testi N ° 8 1

© la ds n ° 8 Yüz Görünümü Uygun – Haberler
Élysée'ye layık yasal bir araba?


Kompakt bir SUV'nin oldukça klasik oranlarını alsa da, N ° 8 dolaşımda başka bir modele benzemiyor. Tasarımı da orijinal olarak ileri sürülüyor ve iki günlük testlerimizde fark edebildiğimiz için … gerçekten fark edilmiyor.

DS Testi N ° 8 12

© LA VRAI DS N ° 8 Cumhuriyet Başkanlığı – Haberler

Bu sonuçla sonuçlanan farklı estetik seçimlere tam bir genel bakış için, sizi N ° 8 duyurusu sırasında sunumumuzu tekrar okumaya davet ediyoruz. Sadece sayılacak bir noktaya geri döneceğiz: 750 km özerklik duyurulması ve bir Paris-lon'u bu havacılık olmadan karayolu yoluyla mümkün olmazdı. Gerçekten de, DS 8'in iddialı çizgilerini takdir edip etmeyeceğiz, ancak otomobilin verimliliğine katıldıklarını inkar edemeyiz. Böylece, DS'de, öndeki motorlu mobil panjurların 18 km WLTP (bir otoyolda 22.5 km) kazanmanıza izin verdiği açıklanmaktadır. Bécquet, yaklaşık 12 km (hızlı bir yolda 15 km) ile özerkliği geliştirir.

DS Testi N ° 8 4

© DS N ° 8 testimiz… biraz daha az pompalı – Haberler

Önde keskin optik tasarımı 8 km (hızlı bir yolda 10 km) katılır. “Lightblade” ın 4 km (otoyolda 5 km) iyileşmenizi sağladığı arkada aynen. Son olarak, yetersiz destekçiler ve jantların çizimi sırasıyla 14 km (130 km/s'de 18 km) ve ek 4 km sunacaktır.

Çok basit, büyük 97.2 kWh pili olsa bile, DS N ° 8 bu akıllı tasarım seçenekleri olmadan bu 750 km özerkliğe ulaşamazdı.

İçinde: Fransız lüks … eski moda teknoloji


N ° 8'in iç tasarımı neredeyse dış görünüşü kadar orijinaldir. Aracın ilk keşfi sırasında, genel üretim kalitesinin ve çok başarılı LED'lere dayanan hafif bir oyunun altını çizdik. Arabada biraz daha fazla zaman harcayarak, genel lüks baskıya hafif bir nüans getirilmesi gerekse bile, bu ilk izlenim doğrulanır. Gerçekten de, odak ses sistemini ve ekstra ışığı entegre eden kapı kolları gibi en görünür tasarım öğelerini geçtikten sonra, sadece daha az görünür detayların aynı tedaviye hak kazanmadığını not edebiliriz. Bu nedenle tutarlılıktan yoksunsa, bütün çok premium kalır ve mantıklı olarak arabanın konumuna yapışır.

Ayrıca DS'nin hem sürücü hem de yolcu tarafından kullanılabilecek büyük 16 inç merkezi ekranı geliştirmek için gösterge tablosunu mümkün olduğunca sıyırması için takdir ediyoruz. Dahası, ekranın doğru kısmı, marka, enerji tüketimi veya kişiselleştirilmiş masaj programı tarafından sunulan widget'lardan biri olsun, orada görmek istediğini seçebilen ikincisine adanmıştır. Bir kabinde nadiren etkilenen ses kalitesi veren fokal sesle 3D'ye özel olarak bahsedilir. 14 konuşmacısı ve 690 W ile Marseillaise'den tam olarak yararlanmanıza izin vermelidir.

DS Testi N ° 8 6

© Focal 3D ses sistemi bir başarılı – Haberler

DS N ° 8 içindeki ana pişmanlığımız maalesef gözümüzde önemli bir rolle ilgilidir: bilgi -eğlence sistemi. N ° 8'in gelişimi için gerekli olan DS ve zaman (4 yıldan fazla) için önemi göz önüne alındığında, yeni bir işletim sistemi veya en azından ferahlatıcı bir arayüz bulmayı umduk. Bunların hiçbiri yok, üretici mevcut sistemi geliştirmek için basitçe içeriyor ve birçok kez görülüyor. Kuşkusuz, chatgpt'in bu entegrasyonu var, DS cüzdanına ekleyen ilk üretici oldu, ancak Gemini'den yararlanmak için Android akıllı telefonunuzu arabaya bağladığınızda oldukça ince ve neredeyse eski. Son olarak, N ° 8'in gelecekteki sahiplerinin yılda 120 avro içinde olmadığını hayal etmek kolay olsa bile, bağlı hizmetlerini sadece ilk üç yıl boyunca sunmaktan ibaret olan üreticinin mantığını anlamak çok zordur, daha sonra bundan yararlanmak için ücretli bir abonelik için yer bırakır. Güvence verelim, bu seçeneklerin çoğunun akıllı telefonda ücretsiz eşdeğerleri var, bu da DS'yi DS seçimini daha da meraklı hale getiriyor.

DS Testi N ° 8 11

© Jules Verne Finish'te yolcu bölmesinin en çarpıcı unsurlarından biri – Haberler
DS N ° 8 Yolda: Konfor ama aynı zamanda karakter


Testimiz sırasında, DS N ° 8'den tüm tekerlekten çekişli AWD sürümünü tercih etmeyi seçtik. Özellikle arkaya yerleştirilen biraz güç ve ısırma ekleyen ikinci bir motor sayesinde en iyi dinamik nitelikleri sunan budur. Bu motorun eklenmesine rağmen, n ° 8, DS'nin kalıtımına sırtını açmaz, iyi yazılmış konfordur ve uzun, çok uzun, yorgunluk korkusu olmadan gemiye yürür.

DS Testi N ° 8 8

© Sürüş DS N ° 8 – Clément Choulot

Her şeyden önce, N ° 8, kuzeni Peugeot E-3008'deki ilk keşif sırasında bizi hayal kırıklığına uğratan STLA-M platformuna bağlı olan ana korkumuzu kaldırdı. Hemen öfkeli konuyu boşaltalım: ağırlık. Platform gerektirir, son DS ayrıca 2 tondan daha büyük bir ağırlık ile de ilgilenmelidir. Ancak aslanın aksine, N ° 8'in platformun doğasında var olan kısıtlamaların ötesine geçecek bazı argümanları vardır. Bu konuda, direksiyonun kalibrasyonu ve şasinin ayarlanması üzerine yapılan çalışma dikkat çekicidir. Ancak her şeyden önce, DS'nin STLA-M'ye geçmemesi için bir ana varlığı vardır: çok verimli kontrollü süspansiyonlar.

DS Testi N ° 8 9

© N ° 8 stili oldukça benzersizdir – Haberler

Kasabada, N ° 8 enerji geri kazanımı açısından birçok seçeneğini iddia edebilir. Üretici, direksiyon simidinin arkasındaki paletler sayesinde seçilebilen üç klasik mod sunuyor. Ancak meraklılar için, otomobil duruncaya kadar enerjiyi yenilemenize izin veren ve fren üzerinde ayak ayarlamadan kasabada araba sürme olasılığını veren tek bir (veya bir pedal) modu başlatmak da mümkündür. Etkinleştirmek için, orta konsolda, sürüş modunuzu seçmenizi sağlayan bir anahtardan geçmelisiniz.

Özerklik: segmentindeki en iyisi


DS n ° 8'in ölümcül silahı, Dantesque özerkliği kendini empoze etmesine veya en azından elektrikli motorda tereddüt eden müşterileri güvence altına almasına izin vermelidir. İki rakam esastır: WLTP döngüsünde 750 km ve 130 km/s'de bir otoyolda 500 km. Birincisi, N ° 8'e günlük kullanım bağlamında kutsal bir eylem ışını sunar. Aslında, 12.5 kWh/100 km'lik bir tüketim kaydettik, esasen kentsel ve ikincil bir ağ olan ikinci 73 km test döngümüzde son DS'nin iyi verimliliğini doğrulayabildik.

DS Testi N ° 8 13

© Eco-Diding Mode-Haberler'daki özerkliğimiz

Biraz daha kararlı test, ancak yine de otoyoldan uzak, tüketimi 20.3 kWh/100 km'ye yükseltmemizi sağladı. Yine, DS N ° 8 düzgün olmaktan daha fazlasını yapıyor. Öte yandan, kendimiz için DS standart taşıyıcısının büyük yollarının niteliklerini doğrulayamadık. Bu husus, Fransız geçişinin çarkını ele geçirebileceğimiz özel bir makalenin konusu olacak.

Yeniden şarj edilmesine gelince, DS şarj eğrisinin kalitesinde ve gerçek sabitlik ile doldurma yeteneğinde ısrar etse bile, 97.2 kWh (% 20 ila% 80 27 dakikada açıklandı), 160 kW'lık bir pik gücün, piyasanın ortalamasından daha yüksek bir değer olduğu ve 800 V platformuna göre, elektrikli araçlara göre daha az bir şekilde, bu zamana göre daha az bir değer olduğu için, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, bu zamana göre daha az, 20. Bununla birlikte, önemli özerkliği ile DS N ° 8, teorik olarak, yolda durma fırsatına sahiptir. Hala Emmanuel Macron ile bir iyonluk terminali ile tanışma fırsatı bırakıyor, ancak belki de Paris ve Lyon arasında değil.

DS Testi N ° 8 7

© Logo arkada önemli bir yer alıyor – Haberler
Test Kararı:


Champs-élysées'i Renault 5 Turbo 3.'nin direksiyonuna inebilirdi, bunu elektrikli DS'de yapmayı seçti. Doğru seçim miydi? N ° 8 testimizden sonra, Premium Stellantis markasının geçitinin Elysée'nin standartlarına daha fazla karşılık geldiği kabul edilmelidir. Ama sadece değil. N ° 8, fiyatı açısından (en az 59.200 Euro) en iyi satışlarda görünmese bile, yılın en çarpıcı otomobillerinden biridir. Bir yandan özerkliği için, şarj etmeye gerek kalmadan otoyolda 500 km seyahat edebilen tek kişi olmaya devam ediyor, aynı zamanda konfor ve performans arasındaki ince bir denge sayesinde sürüş açısından nitelikleri için. DS'nin teknolojik bölümde gelişmek için bu güzel vitrinden yararlanmadığı için pişman olacağız. Marka, müşterileri için bir öncelik olmadığına bahse girdi. Emmanuel Macron ve gelecekteki diğer sahipleri bunu yargılayacak.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.