Çinli sürücüler yakında Model S veya Model X satın alamayacak. ABD ve Çin arasındaki fiyat savaşı, Tesla'yı Tesla'yı, şimdi Çin topraklarında ithal edildiğinde % 125 gümrük vergilerine çarpan bu iki modelden katalogdan çıkarmaya zorlıyor.
Washington ve Pekin arasındaki tarife tırmanışı son günlerde yüksekliklere ulaştı. Amerika Birleşik Devletleri'nde Çin ürünleri ithalatı %145'e kadar vergilendirilmektedir. Misillemede Çin, gümrük görevlerini % 125 artırmaya karar verdi – ülke daha ileri gitmeyecek, vergiler seviyesi şimdi Amerikan ürünleri ithalatı gerçekten mümkün olmayacak şekilde.
Tesla teminat kurbanı kontrol dışı bir ticaret savaşı
Bu ticaret savaşı kurban yapacak, Tesla. Patronu sağ kolundan başka olmayan otomobil üreticisi Donald Trumpgerçekten de en yüksek iki aracı olan Model S ve Model X için Çin'deki maliyetleri durdurmaya karar verdi. Bu arabalar Çin topraklarında üretilmiyor, ancak doğrudan ABD'den ithal ediliyor; Sonuç olarak, şimdi sanrılı gümrük görevlerine tabi tutuluyorlar.
Kendilerini bu modellerden biriyle donatmak isteyen Çinli sürücüler, stoklar tamamen buharlaşmadan önce hızlı bir şekilde yapmalıdır. Ancak, istenen fiyatlar göz önüne alındığında (bir model için 100.000 doları aşan), bu araçlar çok büyük en çok satanlar olmamalıdır. Hacim olarak, geçen yıl Çin'de satılan sadece 2.000 birimi, Model 3 ve Model Y için 660.000'den fazla temsil ettiler.
Tesla, Şangay Gigafactory'de Model Y ve Model 3'ü üretmektedir. Bu nedenle, bu üretim hattından çıkan otomobiller herhangi bir gümrük haklarından muzdarip değildir ve bu nedenle Çin'de satılmaya devam etmektedir. Ticaret Savaşı'nda, gezegendeki en önemli iki ekonomik gücün gerçekleştirildiği bu yeni cephe, üretici için, özellikle BYD'nin yanında son derece etkilenen yerel rekabetle karşı karşıya.
Buna ek olarak, marka için Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde, tüm dünyaya düşen satışlarla birlikte hayal kırıklığı var.
Bloomberg
Washington ve Pekin arasındaki tarife tırmanışı son günlerde yüksekliklere ulaştı. Amerika Birleşik Devletleri'nde Çin ürünleri ithalatı %145'e kadar vergilendirilmektedir. Misillemede Çin, gümrük görevlerini % 125 artırmaya karar verdi – ülke daha ileri gitmeyecek, vergiler seviyesi şimdi Amerikan ürünleri ithalatı gerçekten mümkün olmayacak şekilde.
Tesla teminat kurbanı kontrol dışı bir ticaret savaşı
Bu ticaret savaşı kurban yapacak, Tesla. Patronu sağ kolundan başka olmayan otomobil üreticisi Donald Trumpgerçekten de en yüksek iki aracı olan Model S ve Model X için Çin'deki maliyetleri durdurmaya karar verdi. Bu arabalar Çin topraklarında üretilmiyor, ancak doğrudan ABD'den ithal ediliyor; Sonuç olarak, şimdi sanrılı gümrük görevlerine tabi tutuluyorlar.
Kendilerini bu modellerden biriyle donatmak isteyen Çinli sürücüler, stoklar tamamen buharlaşmadan önce hızlı bir şekilde yapmalıdır. Ancak, istenen fiyatlar göz önüne alındığında (bir model için 100.000 doları aşan), bu araçlar çok büyük en çok satanlar olmamalıdır. Hacim olarak, geçen yıl Çin'de satılan sadece 2.000 birimi, Model 3 ve Model Y için 660.000'den fazla temsil ettiler.
Tesla, Şangay Gigafactory'de Model Y ve Model 3'ü üretmektedir. Bu nedenle, bu üretim hattından çıkan otomobiller herhangi bir gümrük haklarından muzdarip değildir ve bu nedenle Çin'de satılmaya devam etmektedir. Ticaret Savaşı'nda, gezegendeki en önemli iki ekonomik gücün gerçekleştirildiği bu yeni cephe, üretici için, özellikle BYD'nin yanında son derece etkilenen yerel rekabetle karşı karşıya.
Buna ek olarak, marka için Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nde, tüm dünyaya düşen satışlarla birlikte hayal kırıklığı var.
Çin Elektrik Arabası Oku: Avrupa gümrük maliyetlerini iptal etmeyi düşünüyor
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
Bloomberg