Bourget Lounge'da boykotlu bir boykot olan Crash Air India yüzünden

accur

New member
Bourget'teki Paris 2025 Havacılık şovunda, Amerikan uçak üreticisi büyük havayollarından siparişler bekliyordu. Air India Boeing 787'nin geçen hafta Ahmedabad Havaalanı'ndaki kazası nedeniyle Boeing tamamen boykot ediyor.



Bourget 2025'te Airbus bir hedef vermişti: Donald Trump'ın geçen ay Katar'a yaptığı ziyaret sırasında Boeing canavar emirlerine dayanmak için Fransız havacılık şovundan yararlanmak. Bunu yapmak için CEO Guillaume Faury, şovdan önce Pazartesi günü, bunun bir sorusu olduğunu açıkladı. “Iirbus'un nitelikleri için uçak sattığından emin olun”. Tamamen siyasi nedenlerle motive edilen rakibinin sözleşmelerine yanıt vermenin bir yolu.

Geçen hafta Crash Air India 171'deki haberler nedeniyle, Bourget 2025 fuarı Boeing'de yer bırakmadı. Uçak üreticisinin duyuruları eksik ve yeni sözleşmeler yok. Boeing, en az söyleyebileceğimiz söylemek, tamamen boykottur. Bununla birlikte, Etiyopya Havayolları ve Royal Air Fas gibi şirketler, aynı zamanda Air India, satın alma siparişlerini duyurmak için Paris'teki havacılık şovundan yararlanmak zorunda kaldı.

Boeing, şovun sadece uygulanabilir olmayacağını biliyordu. Daha ziyade Airbus'a dayanmaya çalışmaktan daha düşük bir profil yapın. Patronu Kelly Ortberg, 2014'ten bu yana en kötü hava felaketinden sonraki gün etkinliğe katılımını doğrudan iptal etti.

Le Bourget'te Boeing sözcüsü ifade ediliyor


“Bu fuardaki sipariş siparişleri yerine müşterilerimizi desteklemeye odaklanıyoruz”Boeing'in bir sözcüsü ilan etmeyi tercih etti 16 Haziran Pazartesi günü AFP mikrofonunda Bourget'a döndü. Söz konusu şirketler, özellikle Royal Air Maroc, sipariş projelerini o kadar da iptal etmemeli, ancak Air India'nın Boeing 787'nin çökmesinden bu yana güçlendirilen güven kaybından çok daha uygun bir bağlam beklemelidir.

Bununla birlikte, bugüne kadar hiçbir şeyin şirketlerin veya analistlerin 787 Air India'nın Boeing'deki kazasının sorumluluğunu koymasına izin verdiğini unutmayın. Kazada uçağın iki kara kutusu bulundu, ancak şimdiye kadar hiçbir geçici değerlendirme yayınlanmadı. Uçağın kalkıştan birkaç saniye sonra çökmesine neden olan ilk nedenler hakkında ilk fikre sahip olmadan önce kesinlikle birkaç gün veya hafta beklemek zorunda kalacak. Boeing'e paralel olarak, Air India'nın sahibi olan Tata Grubu da yanlış olabilir.

Airbus reklamları çoğaltır


Bourget Fuarı'nın ilk gününde Airbus, 40 A220 uçağı için Polonya şirketi lotundan bir sipariş de dahil olmak üzere 105 firma emri aldı, aynı zamanda 25 Gros-Parters A350-1000 (Emiras'ta olduğu gibi) ve A350F kargo planları için bir emir aldı. Haftanın ilerleyen saatlerinde Airbus, MNG Havayolları'ndan, ayrıca A350F'deki malların taşınması için ve Mısır'da, toplamı 16 uçağa getiren altı ek A350-900 ek A350-900 için de açıkladı.

Artık cihazlarının teslimatını hızlandırmak için bir çözüm bulması gerekecek. Geçen aydan bu yana, parçaların eksikliği, özellikle motorlar ve sağlık bölmeleri nedeniyle birçok uçak beklemede. Her şeye rağmen, uçak üreticisi güvence vermek istiyor: Yıl sonundan önce, teslim edilen 820 uçak hedefine ulaşmayı başarmayı planlıyor.

🔴
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.