Bosch hedefte

accur

New member
İHA'lar sadece bir tattı. İHA motorları ve dengeleyicilerdeki araştırma ve geliştirme çalışmalarının bir mirası olarak DJI, elektrikli bisikletlerde kendi markasını piyasaya sürerek mobiliteye ilk adımı atıyor. İlk dağ bisikletinin gücü göz önüne alındığında, bir sonraki adımın doğrudan otomobillerde ve akıllı sürüşte olacağı açık.



Dağları filme almıyor, ancak kolayca tırmanabiliyor. Yeni Amflow PL, drone, dengeleyici ve aksiyon kamerası tarafında halk tarafından iyi bilinen bir markadan geldiği için diğerleri gibi elektrikli bir dağ bisikleti değil. 2006 yılında Shenzhen'de doğan Çinli marka DJI, Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen EuroBike 2024 fuarından yararlanarak ilk ürünüyle yeni bir pazara adım attı. Sanki araştırma ve geliştirmeye yapılan yıllar süren yatırımlar sadece pervaneler veya mafsallı kollar için iyi motorlar sunmayı amaçlamamış, aynı zamanda geleceğin her şeyden önce mobilite tarafında olduğunu göstermiş gibi.

DJI elektrikli dağ bisikletinin kalbindeki 120 Nm motor


Sonuç, yeni Avinox markasından bir motorla donatılmış karbon fiber elektrikli dağ bisikleti olan Amflow PL'dir. Bisikletin tahrik sisteminin kalbinde, DJI'nin Bosch ile rekabet halinde bu yeni pazarda sunmak istediği şeyin sinir merkezidir. Boost modu etkinleştirildiğinde, 1.000 W'lık talep üzerine güçlendirme gücü için oldukça çılgın 120 Nm tork geliştirir. Yardım seviyesi için Auto, Eco, Trail ve Turbo arasında çeşitli modlar mevcuttur. Sağlanan güç seviyesinden bağımsız olarak, bu yeni Avinox motoru çok sessiz olmayı vaat ediyor. Ağırlığına gelince, tartıya sadece 2,52 kg ekleyecek.

Dji Avinox Elektrikli Dağ Bisikleti Motoru

© DJI

İçin “e-MTB deneyimini yeniden tanımlıyoruz”DJI'nin basın bülteninde duyurduğu gibi, deneyimi daha akıllı hale getirmeyi amaçlıyor. Başka bir deyişle, yardımı bisikletçinin çabasıyla el ele götürmek, böylece her şey daha pürüzsüz, daha önleyici ve daha dengeli olsun. Otomatik mod bu şekilde “pedallama direncine göre yardımı otomatik ve sürekli olarak ayarlayacaktır”ve bir mobil uygulama kişiselleştirme seviyesinde daha da ileri gitmenize olanak tanıyacaktır. Gidona yakın, çerçeve üzerinde bulunan küçük bir ekran da bisikleti yapılandırmanıza, ancak istatistiklerini görüntülemenize olanak tanıyacaktır.

Dji Amflow Led Ekran MTB

© DJI

Toplamda 19,2 kg'a ulaşmak için, Avinox motorlu bu DJI Amflow PL, pilleri üzerinde de çalışmış. Programda 600 Wh'lik bir modül ile 800 Wh'lik bir modül arasında iki seçenek var. Ağırlıkları sırasıyla 2,87 ve 3,74 kg, ancak özerkliklerindeki farklarını henüz bilmiyoruz. DJI, şarj süresini ve hızlı şarjın varlığını vurguluyor: 600 Wh pilde özerkliğin %20 ila %80'ini kurtarmak için 1 saat 12 dakikaya kadar ve 800 Wh blok için 1 saat 15 dakika. Giderek otomobili anımsatan bir kelime dağarcığı ve bunun da bir nedeni var. Çünkü DJI mobiliteyle işini bitirmiyor.

Dji Amflow Pl Elektrikli Dağ Bisikleti Şarjı

© DJI
DJI dağ bisikleti, otomobilde sona eriyor


“Drone ve kamera stabilizasyon sistemlerinde edindiğimiz pil ve motor teknolojisindeki uzmanlığımız bizi Avinox’un yaratılmasına yönlendirdi”DJI'da kurumsal stratejiden sorumlu direktör Christina Zhang şöyle yorumladı: “Güvenilir motorlar, pil yönetimi, mekanik tasarım ve mühendislik geliştirme açısından elektrikli bisiklet sistemleri için olmazsa olmaz teknolojilere hakim olduğumuz için DJI'ın bu alana girmesi doğal bir durumdur.”Taşınabilir elektrik istasyonlarının tasarımına eklenecek bir nokta daha var.

Dji Avinox Elektrikli Motorlu Dağ Bisikleti 2024

© DJI

Tüm bu unsurlarla otomobil çok da uzakta değil. Ancak DJI'nin kendi modellerini sunmayı veya yeni bir marka başlatmayı amaçladığı kesin değil. Vizyon, DJI'nin daha sonra mevcut üreticilere entegre edebileceği teknolojilerin geliştirilmesine doğru birleşebilir. Şu ana kadar Çin'de akıllı sürüş çözümleri için planlar yapıldığını biliyoruz. DJI'nin o zaman Bosch'tan Almanlarla rekabet etmeyi bırakmayacağı bir pazar.

DJI aksiyon kameralarını keşfedin

🔴
01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.