Ya Peugeot, panzehirini SUV'daki en büyük kusura bulmuş olsaydı? İlk versiyonundaki E-3008 bizi gerçekten ikna etmemişti, ancak ikinci bir motorun eklenmesi her şeyi değiştirebilir! İşte Peugeot E-3008 çift motorunun testi.
Çok kontrastlı bir ilk versiyonun piyasaya sürülmesinden bir yıldan fazla bir süre sonra Peugeot, SUV'larının yıldızı E-3008'in yıldızında yeni bir motorla çekimi düzeltmeye çalışıyor. Bu nedenle Tesla modelinin bu doğrudan rakibi elektrik geçişini sindirmek için mücadele etmişti. Estetik açıdan başarılı ve özellikle temiz, termal atalarının kahramanlığının aksine bizi yol davranışından aç bırakmıştı.
Piyasaya gelmesi gerçekten zaman ayıran büyük bir özerklik versiyonu beklerken (Peugeot, ACC'nin sağlaması gereken 98 kWh pillerin ilk teslimatlarını bekler), SUV'nin başka bir versiyonudur ve aslanın yollarda fırlattığı başka bir versiyonudur. Bu, arka tekerleklere ikinci bir motor ekler ve gücü 325 hp'ye çıkarır. Ayrıca, bu yeni motorun Peugeot E-5008'e de geldiğine dikkat edilmelidir ve bu da onu dört tekerlekten çekişli nadir elektrikli SUV'lardan biri haline getirir.
© Le Peugeot E 3008 Çift Motor Tasarımı Değiştirmez.
Peugeot E-3008 Electric'in bu yeni versiyonunun direksiyonunu alma fırsatımız oldu. Almanya'daki Kara Orman'ın dolambaçlı yollarındaki testimiz, SUV'nin dinamik gelişmelerini gerçekleştirmemizi sağladı. Peugeot'un uzaktan döndüğü ve bu ikinci motorun eklenmesinin ilk önden çekişli sürümde gözlemlenen çok sayıda arızayı düzelttiği ortaya çıkıyor. Açıklamalar.
Kilo için telafi etme gücü
Bu elektrikli Peugeot E-3008 testinde, Aslan'daki SUV'nin üretiminin tasarımına ve kalitesine geri dönmeyeceğiz. Gerçekten de, bu yeni motorizasyon stilistik bir değişiklik getirmez ve şu anda yollara binen versiyonlardan ayırt edilmez. Dünyaya E-3008'in (en iyi) yeni versiyonunu bekleyebildiğinizi belirtmek için otomobilin arkasında çift bir motor rozeti var, ancak yeni jantların eklenmesiyle, neredeyse hepsi tasarım açısından.
© Çift motor rozeti, onu ayırt etmeyi mümkün kılar.
Peugeot E-3008'in daha eksiksiz bir sunumu için sizi geçen yaz gerçekleştirilen ilk testimizi tekrar okumaya davet ediyoruz. Ayrıca o sırada toplanan şikayetlere geri dönmek için bir fırsat olacak. Ve ilk karma bir izlenim üzerinde kalmayı sevmediğimiz için, bu sefer 1.000 km'den fazla Peugeot Family SUV'un ikinci bir testini yaptık. Yine, bu yolculuğu okumak, bu çift motorlu versiyonda yapılan gelişmeleri ve ilerlemeleri anlaması tavsiye edilmez.
Daha dinamik, sportif değil
Anlayacaksınız, E-3008'in ilk versiyonu için en büyük endişe ağırlığıdır. Dünyanın sefaletini taşırken STLA orta platformunun kilolarını taşıma izlenimi. Sorun: Ek bir elemanın eklenmesi, daha fazla olan bir motor, zayıflama tedavisine gerçekten benzemez. Aksine, ağırlığını 2.262 kg'a getirmek için SUV karkasına eklenen 150 kg ek bir 150 kg'dır. Ne sonuç için?
© Le Peugeot E 3008 Çift Motor Daha Dinamik – Haberler
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, 210 HP'den 325 HP'ye geçiş, aslanımızı çok daha vahşi hale getirdi. Bu, Peugeot SUV'un karakterde ani bir değişiklik gösterdiği ilk turlardan hissedilir. Dahası, 0 ila 100 km/s şimdi 6 saniye içinde gerçekleştiriliyor ve bu da onu sınıfının ciddi öğrencileri arasında değiştiriyor.
İkna olmaya devam ediyoruz ve orada şaşırdık, E-3008 gerçekten gelişti. 150 kg daha fazlasına rağmen, ikinci motorun ve dört tekerlekten çekişin eklenmesi faydalıdır ve vücut hareketleri çok daha iyi kontrol edilir. Bununla birlikte, spor modunda ikili motor tam hızda çalışırsa, konfor modunda ikinci motor yavaşlar ve gösterildiğinde sürüşe hafif bir algılanabilir. Döküm veya nispeten dinamik sürüşün ilk izlenimleri için çok fazla.
Spor moduna geçiş biraz daha az ikna edicidir. Rhythm'i dantel dizisine koyar koymaz, daha az algılıyoruz, Michelin lastiklerinin şarkı söylediğini duyuyoruz ve çeviklik açısından sadece bazı sınırlar görebiliyoruz. Niteliklerine ve Peugeot mühendislerinin çalışmalarına rağmen, E-3008 bu noktada mucizeler yapmıyor, bu yüzden uzak termal kuzeninin davranışını bu daha kaslı motorla bulmayı beklemeyin.
© Bir Tasarım Her Zaman Çok “Fastback” – Haberler
Ve özerklik açısından?
Daha fazla at, ama artık KWH yok, bu nedenle birkaç ay önce test ettiğimiz sürümle aynı 73 kWh pili yerleştiren bu çift motorlu versiyonun tarifi. Mantıksal olarak, bu güç fazlası özerklik için ödenirken Peugeot, 30 km'lik bir eylem yarıçapının azalmasını duyurur. Teorik olarak, bu nedenle, bir otoyoldan uzak durduğunuz sürece elbette değerli olan 490 km'ye (WLTP) güvenmek gerekecektir.
Testimiz, bu çift motorlu versiyonun özerkliğini özellikle tahmin etmemize izin vermedi, ancak bize E-3008'deki önceki iki gezimiz sırasında gözlemlediğimiz değerlere oldukça yakın görünüyordu. Karışık bir kursta ortalama 16 ila 17 kWh/100 km ve şehirde biraz daha az sürer.
© ilginç bir evrim, ama aynı zamanda çok daha pahalı – Haberler
Test Kararı:
Peugeot çekimi düzeltmeyi başardı. E-3008'in bu yeni çift motor versiyonu FWD modelindeki ana kusuru düzeltir. İkinci bir motorun eklenmesinin ve dikkate değer ayarlardaki bazı değişikliklerin açıkça, çift dönüşte kilitlendiği düşünülen bir platformun sınırlarını atlamayı mümkün kıldığını not etmek bile şaşırtıcıdır. Tabii ki, Peugeot Electric SUV'un doğru versiyonundan yararlanmak için ellerinizi cüzdana almanız gerekecek. Bu, 53.990 Euro'da başlıyor, bu da durduğu gibi, onu çok rekabetçi hale getirmiyor. Peugeot'un bir motor eklemek için iyi bir fikri varsa, yine de büyük bir pil sunmak için beklemek zorunda ve maalesef bu versiyondaki E-3008 500 km özerkliğin altına iniyor. Bununla birlikte, sürüş zevkinden elde edilen kazanç, Peugeot'un SUV'sini birkaç kilometre özerklik yoluna düşürdüğü için kolayca affedeceksiniz.
Çok kontrastlı bir ilk versiyonun piyasaya sürülmesinden bir yıldan fazla bir süre sonra Peugeot, SUV'larının yıldızı E-3008'in yıldızında yeni bir motorla çekimi düzeltmeye çalışıyor. Bu nedenle Tesla modelinin bu doğrudan rakibi elektrik geçişini sindirmek için mücadele etmişti. Estetik açıdan başarılı ve özellikle temiz, termal atalarının kahramanlığının aksine bizi yol davranışından aç bırakmıştı.
Piyasaya gelmesi gerçekten zaman ayıran büyük bir özerklik versiyonu beklerken (Peugeot, ACC'nin sağlaması gereken 98 kWh pillerin ilk teslimatlarını bekler), SUV'nin başka bir versiyonudur ve aslanın yollarda fırlattığı başka bir versiyonudur. Bu, arka tekerleklere ikinci bir motor ekler ve gücü 325 hp'ye çıkarır. Ayrıca, bu yeni motorun Peugeot E-5008'e de geldiğine dikkat edilmelidir ve bu da onu dört tekerlekten çekişli nadir elektrikli SUV'lardan biri haline getirir.

© Le Peugeot E 3008 Çift Motor Tasarımı Değiştirmez.
Peugeot E-3008 Electric'in bu yeni versiyonunun direksiyonunu alma fırsatımız oldu. Almanya'daki Kara Orman'ın dolambaçlı yollarındaki testimiz, SUV'nin dinamik gelişmelerini gerçekleştirmemizi sağladı. Peugeot'un uzaktan döndüğü ve bu ikinci motorun eklenmesinin ilk önden çekişli sürümde gözlemlenen çok sayıda arızayı düzelttiği ortaya çıkıyor. Açıklamalar.
Kilo için telafi etme gücü
Bu elektrikli Peugeot E-3008 testinde, Aslan'daki SUV'nin üretiminin tasarımına ve kalitesine geri dönmeyeceğiz. Gerçekten de, bu yeni motorizasyon stilistik bir değişiklik getirmez ve şu anda yollara binen versiyonlardan ayırt edilmez. Dünyaya E-3008'in (en iyi) yeni versiyonunu bekleyebildiğinizi belirtmek için otomobilin arkasında çift bir motor rozeti var, ancak yeni jantların eklenmesiyle, neredeyse hepsi tasarım açısından.

© Çift motor rozeti, onu ayırt etmeyi mümkün kılar.
Peugeot E-3008'in daha eksiksiz bir sunumu için sizi geçen yaz gerçekleştirilen ilk testimizi tekrar okumaya davet ediyoruz. Ayrıca o sırada toplanan şikayetlere geri dönmek için bir fırsat olacak. Ve ilk karma bir izlenim üzerinde kalmayı sevmediğimiz için, bu sefer 1.000 km'den fazla Peugeot Family SUV'un ikinci bir testini yaptık. Yine, bu yolculuğu okumak, bu çift motorlu versiyonda yapılan gelişmeleri ve ilerlemeleri anlaması tavsiye edilmez.
Daha dinamik, sportif değil
Anlayacaksınız, E-3008'in ilk versiyonu için en büyük endişe ağırlığıdır. Dünyanın sefaletini taşırken STLA orta platformunun kilolarını taşıma izlenimi. Sorun: Ek bir elemanın eklenmesi, daha fazla olan bir motor, zayıflama tedavisine gerçekten benzemez. Aksine, ağırlığını 2.262 kg'a getirmek için SUV karkasına eklenen 150 kg ek bir 150 kg'dır. Ne sonuç için?

© Le Peugeot E 3008 Çift Motor Daha Dinamik – Haberler
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, 210 HP'den 325 HP'ye geçiş, aslanımızı çok daha vahşi hale getirdi. Bu, Peugeot SUV'un karakterde ani bir değişiklik gösterdiği ilk turlardan hissedilir. Dahası, 0 ila 100 km/s şimdi 6 saniye içinde gerçekleştiriliyor ve bu da onu sınıfının ciddi öğrencileri arasında değiştiriyor.
İkna olmaya devam ediyoruz ve orada şaşırdık, E-3008 gerçekten gelişti. 150 kg daha fazlasına rağmen, ikinci motorun ve dört tekerlekten çekişin eklenmesi faydalıdır ve vücut hareketleri çok daha iyi kontrol edilir. Bununla birlikte, spor modunda ikili motor tam hızda çalışırsa, konfor modunda ikinci motor yavaşlar ve gösterildiğinde sürüşe hafif bir algılanabilir. Döküm veya nispeten dinamik sürüşün ilk izlenimleri için çok fazla.
Spor moduna geçiş biraz daha az ikna edicidir. Rhythm'i dantel dizisine koyar koymaz, daha az algılıyoruz, Michelin lastiklerinin şarkı söylediğini duyuyoruz ve çeviklik açısından sadece bazı sınırlar görebiliyoruz. Niteliklerine ve Peugeot mühendislerinin çalışmalarına rağmen, E-3008 bu noktada mucizeler yapmıyor, bu yüzden uzak termal kuzeninin davranışını bu daha kaslı motorla bulmayı beklemeyin.

© Bir Tasarım Her Zaman Çok “Fastback” – Haberler
Ve özerklik açısından?
Daha fazla at, ama artık KWH yok, bu nedenle birkaç ay önce test ettiğimiz sürümle aynı 73 kWh pili yerleştiren bu çift motorlu versiyonun tarifi. Mantıksal olarak, bu güç fazlası özerklik için ödenirken Peugeot, 30 km'lik bir eylem yarıçapının azalmasını duyurur. Teorik olarak, bu nedenle, bir otoyoldan uzak durduğunuz sürece elbette değerli olan 490 km'ye (WLTP) güvenmek gerekecektir.
Testimiz, bu çift motorlu versiyonun özerkliğini özellikle tahmin etmemize izin vermedi, ancak bize E-3008'deki önceki iki gezimiz sırasında gözlemlediğimiz değerlere oldukça yakın görünüyordu. Karışık bir kursta ortalama 16 ila 17 kWh/100 km ve şehirde biraz daha az sürer.

© ilginç bir evrim, ama aynı zamanda çok daha pahalı – Haberler
Test Kararı:
Peugeot çekimi düzeltmeyi başardı. E-3008'in bu yeni çift motor versiyonu FWD modelindeki ana kusuru düzeltir. İkinci bir motorun eklenmesinin ve dikkate değer ayarlardaki bazı değişikliklerin açıkça, çift dönüşte kilitlendiği düşünülen bir platformun sınırlarını atlamayı mümkün kıldığını not etmek bile şaşırtıcıdır. Tabii ki, Peugeot Electric SUV'un doğru versiyonundan yararlanmak için ellerinizi cüzdana almanız gerekecek. Bu, 53.990 Euro'da başlıyor, bu da durduğu gibi, onu çok rekabetçi hale getirmiyor. Peugeot'un bir motor eklemek için iyi bir fikri varsa, yine de büyük bir pil sunmak için beklemek zorunda ve maalesef bu versiyondaki E-3008 500 km özerkliğin altına iniyor. Bununla birlikte, sürüş zevkinden elde edilen kazanç, Peugeot'un SUV'sini birkaç kilometre özerklik yoluna düşürdüğü için kolayca affedeceksiniz.
Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()