Xiaomi, 2030'dan önce Avrupa'da elektrikli otomobil satmak istediğini zaten açıklamıştı. SU7'nin Çin'deki başarısından yola çıkan marka, Aralık ayı başında yeni bir SUV'u tanıttı ve şu anda farklı dış pazarları test etmek için ekiplerini işe alıyor.
Ford'un patronu bile onun erdemlerini övdü. Xiaomi'de SU7, ayda 10.000 ile 20.000 arasında satılsa da büyük ilgi görüyor. “Herkes Apple Car'dan bahsediyor ama Xiaomi arabası var ve muhteşem”Amerikalı üreticinin başkanı Jim Farley'i, birkaç hafta boyunca arabanın direksiyonuna geçtikten sonra, şimdiye kadar hakkında hiçbir şey bilmeyen bir markanın ürettiği elektrikli sedanın otomobildeki başarısının sırrını ortaya çıkarmaya çalışırken tanıdı. endüstri.
Xiaomi'nin artık Çin dışında başka bir yere, markanın göz ardı edemeyeceği bir kıta olan Avrupa da dahil olmak üzere dış pazarlara ihraç etmeyi planladığı bir başarı. Birkaç ay önce, yaz aylarında, Xiaomi SU7'nin iki kopyasıyla Fransa'ya gittiğinde ve 2030'dan önce Avrupa'da elektrikli otomobil satacağını açıkladığında işaretler zaten açıktı. New'a göre son tarih daha da yakın olabilir. Çin'de yerel medya tarafından yayılan bilgiler. Xiaomi'nin otomotiv faaliyetini dağıtmaktan sorumlu bir ekibi işe alacağını öğreniyoruz.
36Kr sitesinde Çinli bir gazeteci, “Xiaomi'nin yabancı ekibinin eğitim hızına bakılırsa, dağıtım planlarının hızlanması muhtemeldir” dedi. Şu anda Çin pazarıyla sınırlı olan otomotiv faaliyetinin yanı sıra, gelirlerinin %50'sini yurt dışından elde eden Xiaomi'nin Avrupa'da akıllı telefon sektöründeki pazar payı da %18'e ulaştı.
Avrupa'da daha çok tanınan bir Çinli marka olan Xiaomi
“Diğer Çinli otomobil şirketleriyle karşılaştırıldığında, Xiaomi'nin yurt dışı pazarlara daha aşina olduğu ve daha zengin operasyonel deneyime sahip olduğu açıkça görülüyor; bu da Xiaomi Motors'un yerel pazarda hızlı bir şekilde atılımlar gerçekleştirmesine yardımcı olacak”36Kr'dan Çinli gazeteci, BYD'nin otomotiv sektöründeki öneminin ve daha eksiksiz ve daha uygun fiyatlı ürün yelpazesi sayesinde Brezilya gibi gelişmekte olan pazarlara girme konusundaki üstün kapasitesinin farkında olduğunu ekledi. Üstelik Brezilya bu yıl Belçika'yı geride bırakarak Çin modelleri için en önemli pazar haline geldi.
Bu nedenle Xiaomi'nin, elektrikli otomobillerinin dağıtımına ilişkin kararını vermek için Meksika, Tayland, Hindistan ve Filipinler gibi böyle bir pazarın önemini de inceleyeceği açıktır. Siyasi ve ekonomik bağlamda, özellikle de yeni ithalat vergileri göz önüne alındığında, Çin'den gelen modellerin Avrupa'da piyasaya sürülmesi riskli bir bahis anlamına geliyor. Xiaomi, piyasanın ilgisini çekse bile, onun gelişini ve stratejisini onaylamadan önce kesinlikle temkinli davranacaktır.
36Kr
Ford'un patronu bile onun erdemlerini övdü. Xiaomi'de SU7, ayda 10.000 ile 20.000 arasında satılsa da büyük ilgi görüyor. “Herkes Apple Car'dan bahsediyor ama Xiaomi arabası var ve muhteşem”Amerikalı üreticinin başkanı Jim Farley'i, birkaç hafta boyunca arabanın direksiyonuna geçtikten sonra, şimdiye kadar hakkında hiçbir şey bilmeyen bir markanın ürettiği elektrikli sedanın otomobildeki başarısının sırrını ortaya çıkarmaya çalışırken tanıdı. endüstri.
Xiaomi'nin artık Çin dışında başka bir yere, markanın göz ardı edemeyeceği bir kıta olan Avrupa da dahil olmak üzere dış pazarlara ihraç etmeyi planladığı bir başarı. Birkaç ay önce, yaz aylarında, Xiaomi SU7'nin iki kopyasıyla Fransa'ya gittiğinde ve 2030'dan önce Avrupa'da elektrikli otomobil satacağını açıkladığında işaretler zaten açıktı. New'a göre son tarih daha da yakın olabilir. Çin'de yerel medya tarafından yayılan bilgiler. Xiaomi'nin otomotiv faaliyetini dağıtmaktan sorumlu bir ekibi işe alacağını öğreniyoruz.
36Kr sitesinde Çinli bir gazeteci, “Xiaomi'nin yabancı ekibinin eğitim hızına bakılırsa, dağıtım planlarının hızlanması muhtemeldir” dedi. Şu anda Çin pazarıyla sınırlı olan otomotiv faaliyetinin yanı sıra, gelirlerinin %50'sini yurt dışından elde eden Xiaomi'nin Avrupa'da akıllı telefon sektöründeki pazar payı da %18'e ulaştı.
Avrupa'da daha çok tanınan bir Çinli marka olan Xiaomi
“Diğer Çinli otomobil şirketleriyle karşılaştırıldığında, Xiaomi'nin yurt dışı pazarlara daha aşina olduğu ve daha zengin operasyonel deneyime sahip olduğu açıkça görülüyor; bu da Xiaomi Motors'un yerel pazarda hızlı bir şekilde atılımlar gerçekleştirmesine yardımcı olacak”36Kr'dan Çinli gazeteci, BYD'nin otomotiv sektöründeki öneminin ve daha eksiksiz ve daha uygun fiyatlı ürün yelpazesi sayesinde Brezilya gibi gelişmekte olan pazarlara girme konusundaki üstün kapasitesinin farkında olduğunu ekledi. Üstelik Brezilya bu yıl Belçika'yı geride bırakarak Çin modelleri için en önemli pazar haline geldi.
Bu nedenle Xiaomi'nin, elektrikli otomobillerinin dağıtımına ilişkin kararını vermek için Meksika, Tayland, Hindistan ve Filipinler gibi böyle bir pazarın önemini de inceleyeceği açıktır. Siyasi ve ekonomik bağlamda, özellikle de yeni ithalat vergileri göz önüne alındığında, Çin'den gelen modellerin Avrupa'da piyasaya sürülmesi riskli bir bahis anlamına geliyor. Xiaomi, piyasanın ilgisini çekse bile, onun gelişini ve stratejisini onaylamadan önce kesinlikle temkinli davranacaktır.
Kaynak :01net'ten hiçbir haberi kaçırmamak için bizi Google Haberler ve WhatsApp'tan takip edin.
36Kr