Apple eldivenleri kaldırır. Fransız Rekabet Otoritesi tarafından Mahkumiyetini Şeffaflık Sistemini İzleme Uygulamaları kapsamında sergilemekle yükümlü olarak, üretici cevap veriyor ve çok kamuya açık aradığını duyuruyor.
Mart sonunda, rekabet otoritesi kınadı Elma Uygulamalarda izlenen şeffaflık sisteminin uygulanması için 150 milyon avro para cezası (Atak). Birkaç profesyonel çevrimiçi reklam dernekleri, 2020'de düzenleyiciye girmiş ve bu sistemin yayınlanmamış uygulamaların yayıncılarını dezavantajlı olduğuna inanmaktadır. Başka bir deyişle, üretici başkalarından talep ettiklerini uygulayarak baskın pozisyonunu kötüye kullanırdı.
Muhtemelen bu işlevin gerçekleşmesiyle karşılaştınız. 2021'den bu yana, kullanıcının uygulama tarafından takip -up yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirmediğini soran yeni yüklü bir uygulama başlatması için bir uyarı şeklinde göründü. O da yapabilir ” Uygulamaya takip etmemeye sorun [ses] faaliyetler ». Bu bildirimin görüntülenmesinden kaçınmak için, uygulamanın Apple'a özgü bir sistem daha az veri döndürmesi gerekir.
© Apple
Kullanıcı izleme yetkisi verirse, verileri içerik yayıncıları, uygulamalar ve çevrimiçi reklam oyuncuları tarafından kullanılabilir. Sağlığı hedeflenen reklamların gösterilmesine dayanan etkinlik sektörleri.
Rekabet Otoritesi bir ” tedavi asimetrisi »Üçüncü Publish Publishers ve Apple arasında. Birincisi geçiyor ” Kullanıcı yolculuğunu aşırı derecede karmaşıklaştıran onay toplama pencerelerinin bir çarpımı », Apple uygulamaları tek bir takip penceresine hak kazanır.
Şirket ” derin anlaşmazlık içinde Otoritenin kararı ile. Bu nedenle itiraz etmeye ve çalışmaya devam etmeye karar verdi ” böylece kullanıcılar verilerinin kontrolünü şeffaf bir şekilde kullanabilir ».
igenerasyon
Mart sonunda, rekabet otoritesi kınadı Elma Uygulamalarda izlenen şeffaflık sisteminin uygulanması için 150 milyon avro para cezası (Atak). Birkaç profesyonel çevrimiçi reklam dernekleri, 2020'de düzenleyiciye girmiş ve bu sistemin yayınlanmamış uygulamaların yayıncılarını dezavantajlı olduğuna inanmaktadır. Başka bir deyişle, üretici başkalarından talep ettiklerini uygulayarak baskın pozisyonunu kötüye kullanırdı.
Apple, 7 günlük bir süre boyunca, Rekabet Otoritesinin kararına bir bağlantı olan Fransız web sitesinin ana sayfasında sergilenme yükümlülüğüne sahiptir. Ancak şirket, itiraz ettiğini hatırlayarak orada durmak istemiyor. Ve “Apple'ın yanıtı” başlıklı çok görünür bir kutuda, üretici aldığını iddia ediyor ” Önemli destek “Kullanıcılardan ATT için” dünya çapında veri korumasından sorumlu gizliliğin ve yetkililerin korunması için militan insanlar ».Okuma Apple neden Fransa'da 150 milyon avro para cezasına çarptırılıyor?
Muhtemelen bu işlevin gerçekleşmesiyle karşılaştınız. 2021'den bu yana, kullanıcının uygulama tarafından takip -up yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirip yetkilendirmediğini soran yeni yüklü bir uygulama başlatması için bir uyarı şeklinde göründü. O da yapabilir ” Uygulamaya takip etmemeye sorun [ses] faaliyetler ». Bu bildirimin görüntülenmesinden kaçınmak için, uygulamanın Apple'a özgü bir sistem daha az veri döndürmesi gerekir.

© Apple
Kullanıcı izleme yetkisi verirse, verileri içerik yayıncıları, uygulamalar ve çevrimiçi reklam oyuncuları tarafından kullanılabilir. Sağlığı hedeflenen reklamların gösterilmesine dayanan etkinlik sektörleri.
Rekabet Otoritesi bir ” tedavi asimetrisi »Üçüncü Publish Publishers ve Apple arasında. Birincisi geçiyor ” Kullanıcı yolculuğunu aşırı derecede karmaşıklaştıran onay toplama pencerelerinin bir çarpımı », Apple uygulamaları tek bir takip penceresine hak kazanır.
Şirket ” derin anlaşmazlık içinde Otoritenin kararı ile. Bu nedenle itiraz etmeye ve çalışmaya devam etmeye karar verdi ” böylece kullanıcılar verilerinin kontrolünü şeffaf bir şekilde kullanabilir ».
Kaynak :Herhangi bir 01net haberini kaçırmamak için bizi Google News ve WhatsApp'ta takip edin.![]()
igenerasyon