Bu memenin arkasındaki adam bir Fransız giyim markası için poz veriyor – Ivobot

Maxime Lebrun, 2017 yılında Orléans’ta kendi giyim markası Forever Vacation’ı kurdu. Altı yıl sonra, 1200’den fazla kopya satan ilk şekerinin başarısından sonra başka bir zorlukla karşı karşıya kalır: Hayallerini gerçekleştirmesine olanak tanıyan araç olan İnternet ile ilgili yeni bir marka yaratmak. . Adı “Tern” ve sandığın yüzü András Arató’nun resmini taşıyor Acıyı sakla Harold Büyükbaba dizüstü bilgisayarının önünde bir fincanla.

Bu dünyaca ünlü meme, bir gecede dünya şöhretine tamamen yabancı olanlardan biri. Başlangıçta, 78 yaşındaki Macar, en popüler memlerden biri olmak için kaydolmamıştı, yalnızca profesyonel amaçlar için faydalı olacağını düşündüğü bir imaj bankasının çekimlerinde yer almak için kaydolmuştu. Günümüze kadar popüler olan, her yerde paylaşılan, tüm versiyonlarda reddedilen ve özellikle utanç verici bir durumu, üzüntüyü gizleyen zoraki bir gülümsemeyi tasvir etmek için kullanılan bir kavram.

“Dokuz yıl önce bir fotoğrafımı tersten taradım ve bunun bir mem haline geldiğini görünce şok oldum. İnternetteki insanlar gülümsememin ve gözlerimin son derece mutsuz göründüğünü düşündüler.”Gazetede hatırladım Koruma 2019’da Andras Arato.

Anonim olarak András Arató bir elektrik mühendisiydi. Ancak sanılanın aksine internet kültürüne ve onun olanaklarına olan ilgisi bir mem haline gelmedi. Görüntü veritabanından sorumlu fotoğrafçı, 2000’li yıllarda Facebook’a benzer şekilde iWiW platformunda bir seyahat blogu çalıştırırken onun farkına vardı. Dışında, “İnternette ikon haline geldi” Tern’in Yaratıcısı yorum yaptı 01net.

Doğru memeyi bulma zorluğu

Maxime ve ekipleri, András Arató’ya ulaşmadan önce genel olarak kiminle iletişime geçeceklerini merak ediyorlardı. Buradaki fikir doğrudan “Harold”dan bahsetmek değildi, sadece bu internet kültürünü temsil eden bir yüze sahip olmaktı. “İnternetten meme çıkarma fikri hemen aklıma geldi ama pek çok endişe vardı. Çoğu zaman memlerdeki insanlar artık onlarla ilişkilendirilmek istemiyor ya da biliniyormuş gibi görünmek istemiyor.”Maxime bunu bize açıkladı.

Macar modelini kullanma fikri geçen Şubat ayında, yani dün, yani 23 Ağustos’ta, Tern’in doğum gününde ortaya çıktı. “Köln’de bir daire kiraladık”Çekimlerle ilgilenen ünlü Parisli fotoğrafçı Adrelanine. Röportajlarda her zaman yaratımlarındaki anlam arayışından bahseden Maxime Lebrun, bu nedenle böylesine anlamlı bir terfiyi başarabildiği için mutluydu. “Küçük yaşlardan beri internetin çocuğu olduğum için bu dünyaya adanmış bir proje başlatmak istedim.”söz konusu.

© Instagram / Forever Vacation / Adrelanin

Duyuruda, son teslim tarihi ve projenin kağıt üzerindeki başarısının pek mümkün olmadığı göz önüne alındığında, marka bekleyeceğini söylemedi. “Bu vesileyle yüzyılın çekimini tamamladık”genç markayı yazdı Hikaye Instagram’da doğum günü vesilesiyle. Doğru meme’i seçmenin ve yazarıyla iletişime geçmenin zorluğuna ek olarak, András Arató’nun Coca-Cola’nın yanı sıra BuzzFeed ajansıyla da büyük ölçekli kampanyalar yürüttüğünü belirtmek gerekir.

Ancak Maxime Lebrun ve ekibi için en iyi kutlama, Tern ve András Arató arasındaki çekimden bir gönderi yayınlayan, Clint419 takma adıyla bilinen Corteiz markasının yaratıcısı Clint Ogbenna’ydı. Corteiz, bugüne kadar internette sıfırdan başlayıp profesyonel ve uluslararası olmayı başaran genç markaların referans noktasıdır. Corteiz yakın zamanda Nike ile işbirliği yaptı. düşmek Yeni parçalar Paris’teki Place de la République’de sunuldu ve sunuldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir